poniedziałek, 28 czerwca 2010

kiedy jest tak jak dzisiaj....

.... kiedy myśli mieszają mi się w głowie, muszę się zmusić żeby coś zrobić...najchętniej położyłabym się zaraz po pracy i spała, ale wiem, że potem noc zamieniłaby mi się w męczący, ciemny dzień....
Tak więc odpoczęłam chwilę...długą chwilę, a potem wzięłam się za kolejną Tildę. Jestem z niej zadowolona.
Zauważyłam pewną prawidłowość: jeśli w mojej głowie problemy dnia codziennego mieszają się milionami myśli potrafię całkowicie się wyłączyć i skupić...mózg mi wtedy odpoczywa i to co robię w tym czasie zwykle mi się podoba... Może to nie zabrzmiało skromnie...ale im dłużej szyłam tym bardziej mi się podobało.
Pokażę Wam dzisiaj efekt mojego maksymalnego skupienia. Ma na imię Julka.
W tle prawie cały bałagan jaki powiększam z każdą chwilą szycia :)
Tu Juleczka jeszcze bez wyrazu :)
Tu ma już butki. Zdjęcie specjalnie dla Frasi.
Frasiu, tak wygląda ten kordonek,  o który pytałaś.


A tu Julka już założyła skrzydełka i sukienkę, ale jeszcze nie widzi :)












a kiedy zobaczyła to wzięła filcowego kwiatuszka:)

Spokojnej nocy.

7 komentarzy:

  1. cudowna:)
    czyli włosy są "kordonkowe," tak?
    pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wspaniała! A te filcowe dodatki to kolejne dzieła sztuki - śliczności :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Najnormalniej w świecie - zakochałam się :). Julka jest śliczna, ma przepiękne włosy (dzięki za pokazanie kordonka - muszę popatrzeć w pasmanterii, może on tam stoi, tylko ja go do tej pory nie widziałam :) ), a buciki rozłożyły mnie na łopatki. I jeszcze ten filcowy kwiatek!
    Nika - naprawdę życzę Ci jak najlepiej, ale patrząc na takie dzieła zaczynam się zastanawiać, czy trochę problemów (takich niegroźnych, do szybkiego rozwiązania) nie jest Ci jednak w życiu potrzebne ;)
    Pozdrawiam serdecznie :))
    Frasia

    OdpowiedzUsuń
  4. Julka cudna!!!
    U mnie tez robótkowanie jest lekarstwem na klopoty i chwilą zapomnienia
    Pozdrawiam słonecznie

    OdpowiedzUsuń
  5. MamoKini- dziękuję :)
    Jolu-Zolu- tak, włosy są korodonkowe :)miło mi, że Ci się podoba :)
    Darsi- dziękuję i przesyłam uśmiechy :)
    Frasiu- nie znajduję słów, żeby coś odpowiedzieć- pogadamy w sobotę :)
    Kasiu- dziękuję i również pozdrawiam :)

    przesyłam Wam wiele ciepłych myśli :)

    OdpowiedzUsuń

dziękuję za każde słowo :-)