środa, 16 czerwca 2010

szczurzy żart :-)

Witajcie,
emocje po sobotnim spotkaniu w studio opadły, ale radość pozostała :-)
Od niedzieli malowałam kuchnię. Wyszło całkiem fajnie, jak na taką amatorską robotę. Swoją drogą, gdyby dzieci mi nie pomogły to nie poszłoby mi tak szybko.
Jako, że malowałam od niedzieli do wczoraj nie uszyłam prawie nic.
A że PRAWIE czasem stanowi wielką różnicę pokażę Wam śpioszka Anatola i szczurka.
Anatol już ma swoją właścicielkę (wyjątkową Kasię- stąd serdecznie Ją przytulam) i jutro "wylatuje" do Białegostoku. A oto on:
A szczurek to zupełny eksperyment. Ale wyszedł sympatycznie. Moim zdaniem nie można go pomylić np. z myszką :) szczur pełnym ciałem :)

9 komentarzy:

  1. Niko widzę, że i Ty wpadłaś w "śpioszkowe sidła" :) Śliczniusi jest - a szczurek tak jak mówisz - 100% szczurowaty :) Pozdrawiam serdecznie i zazdroszczę końca malowania, ja dzis zaczęłam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Podziwiam Cię córeczko, śliczne!Skąd tyle pomysłów?

    OdpowiedzUsuń
  3. Niko uwielbiam Twoje NIC.
    Anatola tylko przytulić i słodko zasnąć.
    Szczurek super szczurowaty :)
    Uściski Agnieszka

    OdpowiedzUsuń
  4. witajcie :)
    Darsi....śpioszka uszyłam dla znajomej, której śpioszki przypadły wyjątkowo do gustu. Szczerze pisząc chyba bardziej lubię moje duże Tildaski :)
    Szczerze mówiąc mam coraz mniej czasu na szycie.

    Mamo....pomysły wpadają same...a ostatnio są wypadkową przemęczenia :-(

    Aguś :) Dziękuję i mocno ściskam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piekny śpioszek :D JA też wolę swoje duże tildziakowe anielice od innych:D

    OdpowiedzUsuń
  6. NIKOOOOO! A ja TEGO NIE WIDZIALAM-MOZE TU ZAJRZYSZ JESZCZE I PRZECZYTASZ....Mam straszne zaleglosci w komentach i ogladactwie...
    Szczureczek przecudny i ANATOL tez...Experyment sie CALKOWICIE POWIODL,bo TY Jestes taka zdolna.Tak kocham te Twoje Wytwory...sa inne,niz inne i maja...nie umiem tego okreslic...Chyba dajesz im wiele wlasnego Serca i Duszy...
    Pozdroweczka-psiankaDK

    OdpowiedzUsuń
  7. dziękuję Psianko :) bardzo bardzo

    OdpowiedzUsuń
  8. Niko !! Bardzo Ci dziekuje !!
    Anatol ma swoje miejsce na samym szczycie kanapy i czeka na swoich braci ;)
    Jest dla mnie niesamowicie wyjatkowy, jedyny w swoim rodzaju, i bardzo, bardzo emocjonalny.
    Jeszcze raz DZIĘKUJĘ !!! Sprawiłas mi niesamowita radośc !!!

    OdpowiedzUsuń
  9. Chciałam tylko dopisac, że od wczoraj jestem w Twoim fanklubie :) i zaczynam kolekcjonować Tildy :)

    OdpowiedzUsuń

dziękuję za każde słowo :-)