piątek, 4 czerwca 2010

trochę historii :)

Witajcie :-)
Znalazłam kilka zdjęć moich aniołków z masy solnej. Nie mogę znaleźć innych zdjęć (właściwie to nie bardzo chce mi się szukać) ale zrobiłam ich naprawdę sporo. Zostało mi ich dosłownie kilka. Wszystkie poszły w Polskę.
Tutaj jeszcze nie były pomalowane, ale kolorowe poleciały. Właśnie dojrzewam do tego aby uzupełnić ścianę jakimiś nowymi.

A tutaj jeszcze dwie Tildy :-)

oooooooo właśnie zauważyłam wśród Szacownego Grona obserwujących mój blog mojego znajomego Mirka B :-) bardzo mi miło i cieszę się bardzo :)
Pozdrawiam również Endrju :) Dwóch panów na "babskim" blogu to niezłe wyróżnienie :)

Bardzo wielką przyjemność sprawia mi Wasza tu obecność.
Wszystkim Paniom przesyłam ciepłe i serdeczne myśli :-)

miłego dnia




10 komentarzy:

  1. So pretty!!! I love the work-in-progress picture!

    OdpowiedzUsuń
  2. Nika,ale Ty jesteś zdolniacha!Anioły z masy solnej superowe, każdy inny,dopracowany w szczegółach, piękne. Tildy-już brakuje mi słów. Wciąż podziwiam i co dzień zaglądam. Serdecznie pozdrawiamy Agnieszka i Klara :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ayala, dziękuję że do mnie zaglądasz :) to miłe bardzo.

    Aga, serdecznie dziękuję za miłe słowa :) czekam na Twoje prace :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie wiem, jak Ty, ale ja uwielbiam takie surowe niepomalowane anioły. Twoje są prześliczne! A butki mnie rozbroiły:)
    Tildówny eleganckie i pełne smaku!
    Buziaki***

    OdpowiedzUsuń
  5. Moniko, ja nawet niektóre celowo przypiekałam bardziej niż pod malowanie, żeby tylko lakierem je potraktować :)

    aaaaaaaa....i moje aniołki z masy solnej to zaczęłam robić po obejrzeniu Twojego kursu w Cafe :) gdybyś nie pokazała, że się da to bym się nie odważyła i nie spróbowała.
    Dziękuję. Sprawiłaś mi tym samym wiele radości- zupełnie nieświadomie, ale ich robienie i dawanie dało mi więcej niż nowe perfumy :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nika, cuda z masy solnej robisz! A drugi od lewej w pierwszym rzedzie - bajka!
    a Tildy swietne.
    pozdrowienia
    aga

    OdpowiedzUsuń
  7. dziękuję :) może sobie zrobię przerwę w Tildach...kto wie :) ;-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Naaaaaareszci mam normalną prędkość neta i lecę z rewizytą:D Tzn oglądać mogę , ale komentarze nie wysyłały się:/ Muszę nadrobić zaległości:D

    Anioły z masy powaliły mnie , ale Ty wiesz , że ja robię też i są inne , tu u Ciebie tyle szczegółów , wprost zachwycające :D
    Tilda? Też wiesz , że zakochcna jestem w anielinkach . A zwłaszcza tych z noskami . ;)
    I tak oglądam fryzurki te Twoje tzn anielic;) , ślicznei wyglądają:D Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Aniołki z masy solnej po prostu obłędne :)

    OdpowiedzUsuń

dziękuję za każde słowo :-)