niedziela, 27 czerwca 2010

trzy siostry

razem im zdecydowanie raźniej :-)

9 komentarzy:

  1. Śliczności :)Pozdrawiam słonecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  2. super, śliczne siostrzyczki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Siostrzyczki urocze.W slicznych sukieneczkach-chyba polaczylas dzierganie na drutkach z szyciem...? Wloski w warkoczykach-ostatnio gdzies wyczytalam,ze sa bardzo modne w tym sezonie:-)
    Pozdrawiam Serdecznie-psiankaDK-

    OdpowiedzUsuń
  4. Tytuł jak z Czechowa (aż musiałam sprawdzić czy dobrze pamiętam ;)). Siostrzyczki urocze, tej jednej zazdroszczę warkoczy - jako dziecko marzyłam o warkoczach, jednak moja "bujna" czupryna kompletnie się do takiej fryzury nie nadawała :). Zauważyłam, że nowe siostrzyczki mają inne buciki - wyglądają jak uszyte z maleńkich koralików (o ile dobrze widzę :)) - bardzo fajnie to wygląda.
    Pozdrawiam serdecznie
    Frasia

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajne trojaczki :)Mają bardzo eleganckie dzianinowe sukieneczki
    Pozdrawiam słonecznie

    OdpowiedzUsuń
  6. Penina-dziękuję :)
    Ulinko i Tobie :)
    Psianko, sukieneczki wzięłam ze studia, i zamieniłam je w aniołki. Nie znalazłabym czasu na dzierganie. Zresztą, jeśli innym wychodzi to lepiej to nie będę się wysilać :)
    I dziękuję za miłe słowa.
    Frasiu, ten Czechow mi się przypadkiem nawinął :) U pierwszej wykorzystałam drewniane koraliki. Myślałam, że mam ich więcej, ale okazało się, że nie. Nawet wiem czyja to sprawka (Magdzina). A, że nóżki wypadało lekko obciążyć to faktycznie wykorzystałam drobne koraliki. Miło mi bardzo, że Ci się podobają.
    Kasieńko, serdecznie pozdrawiam
    Joasiu, miło że do mnie zajrzałaś.

    Serdecznie Wam dziękuję za miłe słowa.

    OdpowiedzUsuń
  7. Nika jestes niesamowita, codziennie się zachwycam coraz bardziej i bardziej :) Siostry są niesamowite, świetny pomysł z dzianiną :)
    Straszliwie żałuję, że jesteś tak daleko....

    OdpowiedzUsuń
  8. Kasiu :)) jest mi bardzo miło.

    Ogromną przyjemność sprawiają i Twoje i innych Pań komentarze.

    OdpowiedzUsuń

dziękuję za każde słowo :-)