sobota, 31 lipca 2010

no to lecimy -> CANDY

Cukiereczki dla Was :)
serdecznie zapraszam na moje pierwsze candy
Jeżeli jesteście zainteresowane wygraniem przedstawionych na zdjęciu cukiereczków ;-)  wystarczy, że się lekko wysilicie :)))

a to mała instrukcja:
1. proszę o pozostawienie komentarza pod tym postem wraz z adresem swojego bloga
2. wstawcie proszę powyższe zdjęcie na bocznym pasku swojego bloga wraz z linkiem zwrotnym do tego posta

KAŻDY może się zapisać :- ) Osoby nie piszące bloga, proszę o komentarz wraz z mailem do siebie.

Losowanie odbędzie się 15 września

Wygrana w moim candy to: Tilda (jedna z moich ulubionych), aniołek tildowo-dzianinowy, woreczek na cokolwiek, etui na telefon i magiczna apaszka z broszką.

Nagrodę przygotowałam wspólnie z moimi koleżankami ze Studia Artystycznego KRINES w Katowicach- do którego przy tej okazji serdecznie zapraszam. Mam na myśli współpracę z osobami tworzącymi piękne i oryginalne rzeczy, ale również zapraszam na zakupy ;-) 
Gdyby, któraś z Was miała ochotę nawiązać w tym celu ze studiem kontakt proszę o kontakt mailowy na adres: kajbor@op.pl lub bezpośrednio do mnie.

Mam wielką nadzieję, że moje candy Wam się spodoba (trema mnie w każdym razie nie opuszcza)


Przy tej okazji serdecznie Wam dziękuję za przemiłe i krzepiące komentarze i za to, że jesteście.
Bez Was nie miałabym tyle siły.
Jesteście Wszystkie Fantastyczne!!!!!


Serdecznie pozdrawiam :-)


90 komentarzy:

  1. Ja się zapisuję jako pierwsza!!!
    http://sylwerado.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja tez sie ustawiam w kolejce:-)
    Nie mam szczescia wielkiego w losowaniach,ale po Twoje CUKIERASY,Niko wyciaga mi sie lapeczka na te 'kilka' kilometrow,ktore nas dzieli:-)
    Pozdrowienia i caluski-psiankaDK-

    psiokociswiat.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Jakże mogłabym nie startnąć :)

    http://sercemszyte.pl lub http://szyjemy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Nikuś - wystarałaś się niesamowicie, zapisuję się jako czwarta. Czwórka to taka moja szczęśliwa cyferka, baaaardzo bym była szczęśliwa gdyby te wspaniałe dziewczyny trafiły do mnie bo jak to zwykle bywa..."szewc bez butów chodzi" ;) Jestem pewna, że będziesz tu miała dłuuuuuuuuuuuuuuugą kolejkę:) Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudne te Twoje cukiereczki :). Też się zapisuję, może tym razem szczęście w losowaniu się do mnie uśmiechnie :).
    Pozdrawiam serdecznie :)
    frasia62@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Z przyjemnością się zapisuję :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. podobno 7 to szczęśliwa liczba... :D
    śliiiiiczne!

    http://chatka-poohatki.blogspot.com/

    przy okazji - fajny ten nowy szablon :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo fajne te cukierasy do wygrania, więc ustawiam się w kolejce.

    koralikikitty.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Z ogromną przyjemnością ustawię się w kolejce :)

    pozdrawiam wieczornie
    Ivonn

    OdpowiedzUsuń
  10. och, jakie śliczności :) i ja się zapiszę i trzymam kciuka, aby te śliczności do mnie trafiły ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Serdecznie pozdrawiam i z nadzieją na Twoje słodkości staję w kolejce.
    http://elzunipracereczne.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. ja również w kolejeczce grzecznie staję
    http://zpotrzebytworzenia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Dzień Dobry

    ŻebyNiezwariować trzeba w na tak wspaniały
    blog ciężko pracować.
    pozdrawiam
    wara@poczta.forward.pl
    ADA

    OdpowiedzUsuń
  14. Jestem Pierwsza!!I koniec!!!Lalki,Aniolki,to Co Niteczka tworzy Jest Piekne!!!!!!1Spojrzcie ile wysilku wklada w to co robi!! I robi to dla NAs!!!!I nie pozwolmy By kiedykolwiek przestala!!!Bo jej Anioly....wierzcie juz nie jedna dusze uswiecily!!!!!Angelika

    OdpowiedzUsuń
  15. JA CHCE!!!JA CHCE!!!!Aniolek musi misie wygrac:(A nawet jesli nie......To zobaczcie Ile Ta Dominika robi ile tworzy,ile czasu na to poswieca......I Dominiczko!!1Poprosimy o wiecej i wiecej....Aniolkow ,laleczek....calego tego piekna ktore wkladasz w to by uszczesliwic innych!!!ANGELIKA!!!

    OdpowiedzUsuń
  16. Też się zgłaszam i pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  17. z przyjemnością się ustawiam w kolejce ;-))
    http://nitkowyswiat.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. No Ja Tez z Przyjemnością:)Nawet sen tym dziś miałam.Ale mnie wzieło:)Pozdrawiam Was Wszystkich.Angelika

    OdpowiedzUsuń
  19. :) takie cuda :)

    Pozdrawiam,
    Monika
    monika@diaus.pl

    OdpowiedzUsuń
  20. Masz piękne imię :)
    A co do Candy, to ostatnio wygrałam dla córy śliczną lalę, ale kto wie, może koleżanki jej się przydadzą? ;)
    Zaraz wstawię zdjęcie.
    Aneladgam, http://lylis.blox.pl

    OdpowiedzUsuń
  21. Nika jakie Ty piękne damy tworzysz ,pozazdrościć tylko.
    Z chęcią bym sie zapisała na candy bo same piękności do wygrania ,ale niestety jako początkująca blogowiczka mam problemy z umieszczeniem banerku na blogu :/
    p.s pozwole sobie tu zaglądać

    OdpowiedzUsuń
  22. :)z przyjemnością zapisuję się na losowanie :) lale są boskie :) ps. dzięki za udział w moim candy :) pozdrowienia!

    OdpowiedzUsuń
  23. prześliczne candy! jestem u Ciebie pierwszy raz, ale w laleczkach zakochałam się! i zapraszam też na małe candy u siebie :)Pozdrawiam, Karmeleiro
    http://babskie-zachcianki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. Witam serdecznie
    Trafiłam do Ciebie z okazji candy i na pewno zostanę na dłużej :)
    Piękne nagrody, nie mogłoby mnie tu zabraknąć!
    Bardzo podoba mi się zdjęcie królisi w nagłówku, jak i same królisie oczywiście :)
    Już od dłuższego czasu bardzo podobają i się tildy, i sama chciałabym sobei taką uszyć, ale na razie moje umiejętności szycia na maszynie ograniczają się do uszycia worka na ziemniaki. A i to nie zawsze ;)
    Dlatego spróbuję szczęścia u Ciebie!
    Pozdrawiam i zapraszam w wolnej chwili do siebie :)
    Bizuterium.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Super Candy i na dodatek u mojej imienniczki :)
    Zapraszam na moje Candy
    Pozdrowienia od różanego...

    OdpowiedzUsuń
  26. Tilda jest prześliczna chętnie ją i pozostałe cukierasy przygarnę :).

    OdpowiedzUsuń
  27. i ja się chętnie zgłaszam :) info w panelu po prawej ;)
    http://paszczakowice.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. Piękne, piękne ... Zapisuję się i ja ...

    pozdrawiam
    Magda

    e-mail:qowalska6@Wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  29. Zapisuję się bardzo chętnie :). Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  30. Jak najbardziej przygarnę te dwie dziewuszki... o ile będzie mi to dane :)

    http://wawrzynka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  31. z chęcią zapiszę się na candy, pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  32. tak miec ta magiczna apaszke z broszka i uwierzyc ze wszystko sie da jakos poukladac...
    marzenia... ale i tak sie zapisze... a moze i do mnie sie to szczescie usmiechnie... Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  33. ooo rrrany, ale przepiękne i niebanalne rzeczy przygotowałaś do rozdawnictwa! jestem pod ogromnym wrażeniem i się zapisuję do losowania :)) szczególnie po tę "magiczną apaszkę", bo kocham nosić przeróżne chusty :P pozdrawiam serdecznie!

    www.natolinek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  34. I ja z przyjemnością się zapisuję na takie wspaniałe candy!pozdrawiam!
    malami120@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  35. Zgłaszam się oczywiście:)

    OdpowiedzUsuń
  36. I ja !!! właśnie wróciłam z wakacji, wiec szyyyybko staje w kolejce :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Ja też, ja też! Po urlopie nadrabiam blogowe zaległości. Prawdziwe wspaniałości przygotowałaś.
    Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  38. Jak zwykle cuda! My też się zgłaszamy -
    Tosia i Staś :)
    path@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  39. :)No cuda:)Angelika

    OdpowiedzUsuń
  40. Pyszne candy, ustawiam się w kolejkę :)
    maja64_am@onet.eu

    OdpowiedzUsuń
  41. śliczności - zapiszę się i ja!:))))

    OdpowiedzUsuń
  42. cholercia nie dodałam adresu swojego bloga :)
    http://przystankr.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  43. Z checia zapisuje sie na Twoje candy.Tworzysz cdenka!Dopiero dzis do Ciebie trafilam(i wcale nie przez Candy;)) i zakochalam sie poprostu w Twoich Aniolkach.

    http://tygrysieoko.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  44. To i ja się zapisuję po Twoje śliczności. :)

    OdpowiedzUsuń
  45. Choć kolejka już długa to i ja się zapisuję.
    Cukierki są przecudnej urody, chętnie się nimi poczęstuję.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  46. Piękne te cukieraski, zapisuję się z miłą chęcia i pozdrawiam Magda

    qowalska6@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  47. I ja się zapisuję, moim córkom się podobają!

    OdpowiedzUsuń
  48. ustawiam się w kolejce po te cudeńka:D
    http://ravenarte.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  49. Mam małą chętnkę na takie cukieraski :)

    OdpowiedzUsuń
  50. i ja, i ja grzecznie staję w kolejeczce. Cuda prawdziwe do przytulenia-cierpliwie czekam.
    iwonali@poczta.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  51. Your candy just awesome! Thanks and thanks for the chance to win! I really want to be the lucky winner. Linked candy on my sidebar and I'm your follower.

    OdpowiedzUsuń
  52. Bajuszkowe, pędzę i trwam w oczekiwaniu na wylosowanie :>

    http://sielankowo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  53. śliczne candy - zapisuję się i ja
    kma1982@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  54. Ojej, jakie przecudne! ustawiam się w kolejce:))
    Filomenka
    www.twojeulubione.pl

    OdpowiedzUsuń
  55. są cudne i byłyby to moja pierwsza Tilda:)

    OdpowiedzUsuń
  56. kiedyś próbowałam uszyć lalkę, ale to było dawno temu może do tego wrócę dzięki tym wszystkim podglądanym wspaniałościom :)
    Pozdrawiam, Agnieszka

    OdpowiedzUsuń
  57. Ja też się zapisuję! Takie śliczności... Może szczęscie mnie dopisze?

    OdpowiedzUsuń
  58. No to i ja sie zapisuje!takie cuda!moze i do mnie sie szczescie usmiechnie?

    OdpowiedzUsuń
  59. Oczywiście, że podobają mi się cukierasy! I bardzo się cieszę, bo coś źle popatrzyłam i myślałam, że candy było do 15 sierpnia, a bardzo chciałam wziąść w nim udział! Więc wprawdzie daleko, ale dopisuję swój głos! Pzdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  60. z miłą chęcią przyłączam się do zabawy: ARTYSTKA26@poczta.fm

    OdpowiedzUsuń
  61. cudne miejsce, cudne candy zapisuje się i ja....może tym razem szczęście się do mnie uśmiechnie
    pozdrawiam serdecznie
    Iwona
    ISZSONIIA5@GMAIL.COM

    OdpowiedzUsuń
  62. A Ja to bym chciała chociaż dotknąc taka tildeL:( Pozdrawiam Dominiczko Angelika

    OdpowiedzUsuń
  63. Jakie fajniackie candy:):):) Z chęcią staję w kolejce:)
    Pozdrawiam Joaś
    http://joasiunia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  64. HURA! HURA! HURA! Strasznie długo to trwało,ale w końcu załapałam jak wstawia się te zdjęcia! I to zupełnie sama:)i od razu szybciutko dopisuję się do listy :)

    OdpowiedzUsuń
  65. ustawiam się w kolejce:) www.retromantic-bizu.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  66. Piękne dziewczyny, mogły by zamieszkać u mnie :-)
    http://malazebra.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  67. Z przyjemnością dołączę do zabawy
    www.bizugagipy.blox.pl

    OdpowiedzUsuń
  68. Zgłaszam się!!!

    http://wilczejagody.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  69. Staję grzecznie w ogonku licząc na łut szczęścia

    OdpowiedzUsuń
  70. Nie stanąć w kolejce to grzech.... To i ja staję :)

    OdpowiedzUsuń
  71. Ja też ustawiam się do długaśnej kolejki .Ale warto poczekać .Śliczne lale Pani szyje.Są cudne.Moja córunia zakochała się w nich i prosi żeby jej uszyć ale ja nie mam takiego daru jak Pani.Pozdrawiam serdecznie i liczę na maleńki cud :) Aneta
    aneta323@onet.eu

    OdpowiedzUsuń
  72. I ja jestem:) stoję i czekam:)
    zapraszam do mnie:)
    http://anibyleco.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  73. świetne cukiereczki rozdajesz :) z chęcią bym przyjęła...może mi się poszczęści tym razem:)
    Pozdrawiam,
    Szczeposzka

    i zapraszam do odwiedzania mojego bloga
    szczyptawyobrazni.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  74. Trafiłam tu z innego bloga, ale już mi się podoba, chybcikiem po postach i cudne rzeczy znów widzę!
    Więc po cukierasy jak najbardziej staje w kolejce, pozdrawiam i zapraszam na ocenę tego co u mnie!
    Wiewióra

    OdpowiedzUsuń
  75. Jakie piękne, może się poszczęści :)

    OdpowiedzUsuń
  76. Śliczności :)
    Może mi się poszczęści?

    http://tuometar.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  77. Lista chętnych długa ale warto spróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  78. Zapisuję sie oczywiście na te słodkości :)

    OdpowiedzUsuń
  79. Ojej tyle komentarzy!!! To i ja się zapiszę. I zapraszam: http://pod-martulinowym-niebem.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  80. Cudności u Ciebie. Dopisuję się do kolejki i pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  81. No to jeszcze i ja staję po te wspaniałości
    goska0123@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  82. Na Tildę chętnie się pokuszę ;>

    Pozdrawiam!
    m.j.r@poczta.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  83. O, jakie słodkie cukiereczki. Staję cichutko w kolejce i czekam a nóż mi sie poszczęści.
    Pozdrawiam z Częstochowy- Dorota
    dorota-swiatek@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  84. Piękne! Jeszcze nigdy nic nie wygrałam, ale może się uda? A może mogłabym prosić o wykrój na Tildę? Mam ogromną ochotę uszyć taką laleczkę mojej Konstancji. Pozdrawiam!
    Brygida - brydzia17@op.pl

    OdpowiedzUsuń
  85. było- by miło przytulić do siebie takie cudeńko,nosić w torebce, posadzić w pracy na biurku, usmiechnąć się do cudeńka, posadzić na siedzeniu pasażera w samochodzie.......po prostu mieć przy sobie..... zwłaszcza WTEDY ,jak jakiś dołek nas dopadnie......pozdrawiam. ODSKOCZNIA....

    OdpowiedzUsuń
  86. .........zapomniałam dodać swoje namiary....pozdrawiam-celtik-odskoczia....

    OdpowiedzUsuń
  87. Laleczka śliczna, całe candy śliczności. Co prawda sporo wygrywam, ale taką lalkę chciałabym mieć, by podpatrzeć jak się je szyje;-)))

    OdpowiedzUsuń
  88. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  89. no to jeszcze ja.
    nie mam możliwości wstawienia zdjęcia w boczny pasek ale napiszę i linka dam ;-)))

    OdpowiedzUsuń
  90. chetnie się piszę na tą zabawę...
    szatyna89.gmail.com

    OdpowiedzUsuń

dziękuję za każde słowo :-)