czwartek, 22 lipca 2010

panna z mokrą głową :)

witajcie :)
dzisiaj postanowiłam, że przedstawię Wam Olinę :) Szczerze mówiąc największą frajdę sprawiło mi filcowanie jej papci :) chociaż cały proces jej szycia był wyjątkowo udany :) Mam nadzieję, że efekt Wam się spodoba.

Pragnę, z nadchodzącym postem, zaprosić Was na moje candy, które zacznie się 1 sierpnia. Wygrana jest już prawie gotowa i skompletowana. Mam wielką nadzieję, że będziecie zainteresowane i zechcecie wziąć w nim udział. Moja nadzieja jest tak wielka jak wielka obawa przed rozczarowaniem spowodowanym brakiem zainteresowania....ale....co się będę martwiła na zapas.....zobaczę co będzie. Ale tremę mam już całkiem sporą.

Zapraszam serdecznie wszystkie Panie i blogujące i nie blogujące do wzięcia udziału w losowaniu :)

Tymczasem Ola:
I do "zobaczenia" 1 sierpnia :)

21 komentarzy:

  1. Panienka w papilotach urocza! Kapciuszki ma odjazdowe :)
    A o chętnych na candy się nie martw. Na Twoje cudeńka na pewno chętnych będzie wiele. Ja choćby już mogę ustawiać się w kolejce ;)
    Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Już się przyzwyczaiłam stać w długaśnych kolejkach :) Tak więc na pewno ustawię się i w tej po tą uroczą panieneczkę :)
    Pozdrowienia od różanego...

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiękna! :) A jeśli chodzi o candy jestem PEWNA, że ściągną do Ciebie tłumy - wszystkie Twoje prace są mega genialne! :)Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  4. "Kąpielówka " urocza :)
    O kolejkę po wygraną na Twoim candy ja jestem spokojna.Na pewno będzie dłuuuuuugaśnia. Aż żałuję ,bo może miałabym większe szanse :)
    Pozdrawiam i dziękuję za wizytę u mnie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Hej,Niko:-)
    Kapielowa Panna wyjatkowo PRZEUROCZA:-)
    Sama przeciez szyje Tildy,ale gdy ustalisz Candy-wezme w nim udzial na pewno,bo kocham te Twoje prace niezmiernie.One maja nie tylko wyglad,ale i dusze.Na pewno chcialabym miec cos Twojego wykonawstwa.
    Pozdroweczka-psiankaDK-

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczne są Twoje prace. Mam ich wiele w folderze o Twoim imieniu. Pozdrawiam pięknie. Pisz i twórz, bo warto pokazać to wszystko innym. ACS

    OdpowiedzUsuń
  7. Ola cudna. A na candy czekam z niecierpliwością, bo sama chętnie stanę w kolejce :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wow! Papiloty mnie rozbroiły :D kapciuchy też słodkie :) Całość pięknie się komponuje :)
    Na pewno ustawię się w kolejce po słodkości - już wiem, jak podlinkować banerek... ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. dziękuję Wam bardzo! :)
    dodałyście mi wiary w siebie :)))


    dziękuję

    OdpowiedzUsuń
  10. Dominiko Kochana moja, ja sie ustawiam w kolejke !! i jestem PEWNA, że to będzie bardzo, bardzo długa kolejka :)
    Kąpielówka niesamowita, papiloty mnie powaliły na kolana :)
    Booooomba !!

    OdpowiedzUsuń
  11. o...i ja jeszcze na chwilke, bo kompletnie nie wiem jakie są zasady, upraszam więc się o instrukcję :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Dopiero teraz udało mi się "dorwać" na chwilę do komputera :). Ola jest przeurocza, ma cudną fryzurę, kapcie (sama chętnie bym w takich pochodziła :)) no i ten ręczniczek z niebieskim słoniem - cudne! A o zainteresowanie Twoim candy jak widać nie musisz się martwić :). Też się ustawię w kolejce :).

    OdpowiedzUsuń
  13. You make very,very beautiful "Tildadolls"

    OdpowiedzUsuń
  14. Witaj :)
    Przypadkiem trafiłam na Twój blog i jeśli pozwolisz będę Cię odwiedzała :) Bardzo podobają mi się Twoje prace. Kąpielowa Ola jest super! A o chętnych na candy nie martw się, na pewno się znajdą, sama z przyjemnością się zapiszę :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  15. Panna w papilotach prezentuje się uroczo i na swój sposób elegancko...I do tego ma świetne kapciuszki!Cudo!Dziękuję za odwiedziny...a o candy nie musisz się martwić - kolejka będzie bardzo, bardzo długa!Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  16. Prześliczna jest:)Bardzo mi się podoba:)Serdecznie pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Jest cudowna, a na Candy, gdy już je zorganizujesz z ogromną przyjemnością się zapiszę:):):)
    Zresztą nie tylko ja:)
    Serdecznie pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  18. Dzień Dobry


    Lubię Olę więc w kolejce tutaj postoję.


    pozdrawiam
    wara@poczta.forward.pl
    ADA

    OdpowiedzUsuń
  19. Ale cudna! I te szczegóły - paputki, ręczniczek, ta fryzurka fajna :) Podziwiam :)

    OdpowiedzUsuń

dziękuję za każde słowo :-)