poniedziałek, 30 sierpnia 2010

Lubię :-)

Do zabawy zaprosiła mnie Różany Anioł - czyli 10 rzeczy, które lubię.

Zasady:
1. Napisz, kto Cię zaprosił do zabawy
2. Wymień 10 rzeczy, które lubisz
3. Zaproś kolejnych 10 osób i poinformuj je w komentarzach
 
 
Hmmm...nie wiem czy będzie to miało jakiś sens :) ale lecimy... lubię dobrych i szczerych ludzi, lubię kiedy są blisko mnie, lubię spokój i "swoją nudę", która mnie wcale nie nudzi, lubię wodę, która daje mi poczucie wolności i odosobnienia, lubię spać ;-), czytać, dyskutować, rozmawiać, lubię moje lalki :), lubię tu spędzać chwilę patrząc na cuda jakie tworzycie i przelubię ludzi z pasją! Aż chciałoby się napisać co i kogo  kocham.... no ale tu zabawa się kończy :)





to wklejanie mnie wykończyło :))


4 komentarze:

  1. Dziękuję za zaproszenie. Fajny pomysł. Bardzo lubię pisać co lubię :o))

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo dziekuje za zaproszenie:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję za zaproszenie do zabawy :)

    OdpowiedzUsuń

dziękuję za każde słowo :-)