wtorek, 24 sierpnia 2010

niespodzianki, obietnice i zasłużony urlop :)

Witajcie,
jak widzicie zmieniłam szablonik :) trochę kolorów na pewno nie zaszkodzi.
Dzisiaj zaczyna się mój urlop, który zamierzam spędzić z dziećmi i maszyną. Mam nadzieję, że uda mi się wreszcie nadrobić zaległości w szyciu i rozesłać anioły znajomym, które już na nie czekają i tym, którym zamierzam zrobić niespodziankę.
Kupiłam dzisiaj materiał na ciałka w sklepie, w którym zawsze na mnie czeka. Cztery ciałka są już prawie gotowe, wieczorem może zacznę grzebać w szmatkach i wymyślać ubranka.
Postaram się Wam pokazać co wymyśliłam. Pomysłów mam sporo i wielką nadzieję, że te dwa tygodnie choć trochę pozwolą mi na ich realizację.
Wczoraj spotkała mnie niespodzianka. Bardzo miła jak się okazało. Koleżanka z pracy przyniosła mi wielką reklamówkę tasiemek, koronek i różnych innych cudów. Znalazła je u swojego dziadka, który niczego nie wyrzuca :)) i caałe szczęście. Mam teraz sporo bawełnianych tasiemek, koronek...w moich ulubionych kolorach. Same zobaczcie :)

Zdjęcie nie oddaje zupełnie tego jak wyglądają, ale są właśnie takie jakie podobają mi się najbardziej :))

Idealne do tildowych sukienek, haleczek i spodenek.

Daguś: wielkie dzięki. Ogromną przyjemność mi tym sprawiłaś.


A tak poza tym....wstaję. Podniosłam się choć łatwo nie było.
Znowu okazało się, że mam fantastycznych przyjaciół i znajomych.
Samemu jednak trudno się pozbierać....

Spędziłam przecudny weekend w Krakowie....tak fajny, że aż nieprawdopodobny.

18 komentarzy:

  1. Bardzo ładny ten nowy szablonik :).
    Prezent od koleżanki cudny - to prawdziwy skarb :).
    Mam nadzieję, że pomysłów w czasie urlopu Ci nie braknie i będziemy mogli oglądać Twoje nowe prace. Ja niestety cierpię ostatnio na jakieś zniechęcenie robótkowe - nic mi się nie chce :(. Żeby to przełamać skroiłam kota i ... leży. Muszę się wreszcie wziąć w garść i coś z tym zrobić. Może widok tylu tildowych ciałek podziała na mnie mobilizująco?
    No to znikam szyć :).
    Przyjemnego i twórczego urlopu :).

    OdpowiedzUsuń
  2. Szablonik jest na prawdę uroczy:-)
    Życzę Tobie owocnego urlopu, pewnie efekty będziesz na bieżąco nam prezentować.
    Koronki śliczniutkie i sam fakt, że zdobyczne jest bardzo miły, każdy przecież lubi coś dostać a jeszcze jak to nam się przyda, to już jest rewelacyjnie.
    Fajnie, że już jest wszystko ok.
    Pozdrawiam gorąco - Sylwia.

    OdpowiedzUsuń
  3. Prawdziwe skarby dostałaś!
    Życzę udanego urlopowania i jak najwięcej chwil tak czarownych jak te weekendowe.
    Koniecznie pokazuj te zrealizowane pomysły.
    Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  4. ale się porobiło, różowo i w ogóle. szyj niczym ta prząśniczka, a nie oszczędzaj się :) udanego urlopa!

    OdpowiedzUsuń
  5. szablonik super :D skarby śliczne, ciekawe, jak je wykorzystasz przy lalkach :) natchnienia, ale przede wszystkim odpoczynku życzę Ci :*

    PS a będzie Ci się chciało po niedzieli na chwilę oderwać od aniołków? :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziękuję Wam bardzo :))

    Poohatko, a cóż masz za pomysł? bo rozumiem że pytanie nie padło tak po prostu ? :))

    OdpowiedzUsuń
  7. Swietny szablonik,choc wydaje mi sie,mze gdzies juz go widzialam..nno,nie wiem...moze mi sie tylko zdaje...
    skarby i 'przydaski' to caly sukces-wcale nie pol-wiem cos o tym-sama kupuje ,dostaje-roznie to bywa,ale kazda ilosc jest,jak kropla w morzu potrzeb:-)
    Sciskam Serdecznie i zycze Milego Wypoczynku-
    -psiankaDK-

    OdpowiedzUsuń
  8. Nika szablon takie radosny,pogodny. Mam nadzieję,że taki będzie Twój humorek od tej pory.Życzę Ci tego z całego serca.
    Cudne prezenty dostałaś.Też bym chciała mieć takiego dziadka,niestety nie mam już żadnego...
    Och...już widzę jakie cudności stworzysz na tym urlopie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. piękne zdobycze; już doczekać się nie mogę, jak je wykorzystasz, ubierając te gołe ciałka:))
    miło słyszeć, że się podniosłaś - tak trzymaj!!!
    ps. śliczny szablon:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Super niespodzianka, juz czekam jak wykorzystasz te wszystkie skarby. Fajnie,ze humorek Ci się poprawił. Tak trzymac ! :)
    Pozdrawiam słonecznie

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratuluję wspaniałej niespodzianki :) Nowy wystrój bloga bardzo mi się podoba. Życzę udanego wypoczynku :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. dziękuję Wam za ciepłe słowa :)

    OdpowiedzUsuń
  13. ...a ja zamiast coś robić, to oglądam, oglądam... :) i podziwiam...
    Jakie to dziwne,że te same rzeczy dla jednych są bezużytaczne, a drugim dają tyle radości...
    na pewno wykorzystasz te skarby jak najlepiej :)
    Pozdrawiam, Agnieszka

    OdpowiedzUsuń
  14. Ale Ci się świetne przydasie trafiły. Ciekawa jestem nowych aniołków :)

    OdpowiedzUsuń
  15. ...a i jeszcze mam pytanie: jaki jest właściwy materiał na te korpusy do lalek ?

    OdpowiedzUsuń
  16. Agnieszko, materiał właściwie jest dowolny...ja sobie upatrzyłam taki który jest lekko elastyczny..wtedy się ładniej wypychają.
    Nie pamiętam jak się nazywa ten materiał, ale zapytam przy najbliższej okazji.

    OdpowiedzUsuń
  17. I love the way the dolls are looking, that was a great surprise to have all the fabric and goodies! I can't wait to see them all nicely done!

    OdpowiedzUsuń
  18. Aha...może kiedyś spróbuję pobawić się w szycie laleczek :)

    OdpowiedzUsuń

dziękuję za każde słowo :-)