niedziela, 15 sierpnia 2010

wspomnienie...

data jak każda inna....dzień jak każdy inny...jednak nie dla mnie.
Zostałam sama w domu z naszymi kotami. Dzieci na wakacjach. Siedzę i słucham muzyki. Mojej...naszej. Podarował mi te piosenki pewien wyjątkowy dla mnie Człowiek, którego już nie ma. Nie ma Go obok mnie już 5 lat.
Dzisiaj mija 5 rocznica jego śmierci.... Puściłabym je Wam, ale są moje...więc wybaczcie, ale zostawię je dla siebie. Bardzo tęsknię.
Pamiętam same dobre chwile...Często zastanawiam się co by powiedział gdyby widział jak spędzam wyrwane dla siebie wolne chwile....chwile, które wypełniam szyciem.
 Pewnie by się uśmiechał do mnie tymi swoimi oczami.....ale może gdyby był to nie szyłabym wcale...te wolne chwile spędzałabym z Nim. I byłby to cudowne chwile.
Kiedyś ktoś zapytał czemu tak nazwałam swój blog...Właśnie dlatego....żeby uciec myślami od smutku i poczucia samotności tej głęboko we mnie ukrytej.  I żeby nie zwariować.
Szycie lalek i innych rzeczy daje mi możliwość wyłączenia się....skupiam się na czymś innym nie wracając do codziennych spraw, codziennych kłopotów i uciekam gdzieś myślami...sama nie wiem gdzie.

Moje lalki częściej rozdaję....wysyłam je do ludzi mi bliskich i do tych, którzy w jakiś sposób potrzebują zwykłego ludzkiego gestu....ich uśmiech i reakcje są czasem zaskakujące. Cieszą się, uśmiechają... a wtedy i ja się uśmiecham do siebie. Ciesząc się szczerze, że choć trochę radości im dałam. Nic więcej dać nie potrafię, bo sama nic nie mam.

Nie ma w tym co piszę nic szczególnego....taka jestem, zwykła i czasem smutna.
Tak jak dzisiaj.
Ale Wam życzę udanego dnia mimo paskudnej pogody.

Uszyłam dwa koty....próbowałam je ubrać, ale jakoś dzisiaj mi to szycie nie idzie.

Ktoś pomyśli, że to nie miejsce na takie pisanie....ale to moje miejsce....więc sobie pozwalam.

11 komentarzy:

  1. Masz rację - ten blog to Twoje miejsce i możesz tu pisać o czym tylko zechcesz (a tego posta pięknie napisałaś).
    Nie zmieniaj się Nika, bądź sobą, bo taką właśnie Cię lubię :). Korzystaj z chwilowej wolności (ani się obejrzysz jak dzieci wrócą do domu), a jeśli zatęsknisz za towarzystwem to wiesz jak mnie znaleźć :).
    Buziaki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nika jak widać szycie jest dobre na każdy smutek - ten Twój, ten mój, pewnie całej rzeczy.
    Szkoda, że...no własnie. Szkoda, że czasu nie można cofnąć? Nie można naprawić spraw? Nie można nacieszyć się kimś na wieki? Nie można...Ech.
    Ściskam.
    Oby czas łagodził ból.

    OdpowiedzUsuń
  3. Pamiętaj o Nim jak najdłużej,jak najlepiej ale nie płacz, chociaż i popłakać czasem trzeba...
    pamiętam dobrze Jego uśmiech

    OdpowiedzUsuń
  4. Przytulam mocno. Tak jak piszesz to Twoje miejsce, Twoj mały świat, do którego my tylko nieśmiało zaglądamy. Dobrze, że piszesz, czasami to przynosi ulgę choć na pare krótkich chwil, a to już dużo. Nic mądrego już na pewno nie napiszę bo brakuje mi słów...ale wiem jedno, ciesze się że tu jesteś, bądż zawsze.

    OdpowiedzUsuń
  5. Jesteśmy w bardzo podobnej sytuacji tyle tylko, że moja miłość jest miłością nieodwzajemnioną i to tak bardzo boli...
    Cały czas o nim myślę i nawet nie potrafię się wyłączyć kiedy szydełkuję. Ciągle mam przed oczami jego promienną twarz i ciemne oczy, które kiedyś zdawały się całkiem inne...
    "Czas jest istotą naszego życia" i to jest prawda. Czas może leczyć rany, ale nie do końca...

    OdpowiedzUsuń
  6. Oby z czasem było ci łatwiej na serduszku, ale w pamięci pozostało to, co jest teraz. Trzymaj się mocno, choć to pewnie trudne. Ale jesteśmy z Tobą, chociaż tylko wirtualnie.

    OdpowiedzUsuń
  7. Nikuś, nie wiem, co napisać, bo w takim wypadku wszystko jest bez sensu, więc tylko mocno przytulę... wiem za to, jak cieszy radość obdarowanego czymś od serca i wiem też, jak cieszy bycie obdarowanym Twoimi lalkami... I dopisuję się do propozycji Asi (jeśli mogę) :)

    OdpowiedzUsuń
  8. SZYJ , SZYJ , SZYJ... A MOŻE W KOŃCU ZAPOMNISZ. BO AŻ SERCE ŚCISKA ,Z MYŚLĄ ,ŻE ZAWSZE BĘDZIESZ MIAŁA TAKI DZIEŃ WIELKIEGO SMUTKU.ALE ONE PRZEMIJAJĄ . MOŻE TOBIE BĘDZIE TRUDNIEJ , JUŻ TYLE CZASU PRZEBRNEŁAŚ ,WIĘC TERAZ MOŻE BYĆ TYLKO LEPIEJ.MOCNO ŚCISKAM I WIELE POWODZENIA ORAZ DUŻO POMUSŁÓW DO SZYCIA BUZIAKI PAPA

    OdpowiedzUsuń
  9. Się jest i się jest najwspanialej :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Lzy mi pociekly jak to przeczytalam!!!! Nie zawsze umiem docenic to co mam...

    OdpowiedzUsuń

dziękuję za każde słowo :-)