poniedziałek, 27 września 2010

Honorata Jesienna :-)

Witajcie :-)

Niedzielę mogę zaliczyć do pracowitych :-) wczoraj (prawie) skończyłam nową anielinkę. Ma na imię Honorata.
Uwielbiam brązowe i lniane odcienie ubranek.Wprawdzie sama się tak nie ubieram, ale na laleczkach podoba mi się takie zestawienie bardzo :-)




Intryguje mnie Pani Anonimowa, której drewniana łyżeczka z wczorajszego postu skojarzyła się z "czymś" :)
Miło by mi było wiedzieć kim jesteś. Mam wrażenie, że się znamy :-)

Serdecznie Wszystkich pozdrawiam w to deszczowe popołudnie.

12 komentarzy:

  1. Cudna jest :) Kiedyś znałam prawdziwą Honoratę ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. przesympatyczna :) czy te aniołki przypadkiem nie rozmnażają się same? ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. O i widze ,że imie przeze mnie zaproponowane dostała;)
    Urocza dama

    OdpowiedzUsuń
  4. Dopracowana w każdym szczególe,

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja intrygująca? Oj nie, nie :D Niestety nie znamy się :) Aczkolwiek kiedyś chyba się widziałyśmy, jeżeli dobrze kojarzę :) Dla mnie to stare czasy, dziwne życie ;) Nie mam jednak pewności, więc się nie odzywam. Na bloga trafiłam zupełnie przypadkowo, bo bardzo lubię oglądać takie cudeńka i dla nich właśnie tutaj zaglądam :) A, że trochę walnięta jestem...stąd te komentarze, bo mówię co widzę :) Serdecznie pozdrawiam i życzę płodności artystycznej ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziękuję Wam za miłe słowa :)

    Anonimowa Pani: pisz, proszę, co widzisz :) lubię Twoje komentarze :)

    szkoda, że się nie znamy, ale mi miło, że zaglądasz do mnie

    :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajna, taka swojska dziewczyna :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Honorata,Matylda:)Kiedy Ty śpisz Dominiczko?Pozdrawiam Angelika

    OdpowiedzUsuń
  9. Obie oczywiście są jak zwykle piękne:) Tylko podziwiać:)Angelika

    OdpowiedzUsuń
  10. ta kolorystyka również mi się podoba - natura rządzi!

    OdpowiedzUsuń
  11. piękna ! i te warkoczyki :) suuuperaśna :)

    OdpowiedzUsuń

dziękuję za każde słowo :-)