wtorek, 7 września 2010

a nie mówiłam...

...że najlepiej mi się szyje jak coś jest "nie halo" ? :-) mówiłam :-) a raczej pisałam...
Wczoraj pomyślałam, że może by tak uszyć coś na ukojenie nerwów przed pierwszym dniem w pracy (po urlopie) i uszyłam :-) Przedstawiam Wam Panią Izabellę  :-)

Chudziutka i raczej mało fotogeniczna :) ale jest :)

Tak sobie pomyślałam, że chyba spróbuję uszyć wyższą...i może dzisiaj się wieczorem za to zabiorę.... Mam spore wątpliwości, bo wydaje mi się, że taka ok 40cm to i tak jest wysoka....czy raczej dłuuuuga :)
Idę sobie pomyśleć przy sprzątaniu, praniu i przymiarce do kolacji.

Miłego wieczoru Wam życzę :-)

12 komentarzy:

  1. Jaka śliczność rusałkowo, zwiewnie fioletowa :o)

    OdpowiedzUsuń
  2. niebieska Izabella ... bardzo mi sie podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna dama Ci wyszła jak zwykle zresztą.
    Co do powrotu do pracy po urlopie to zawsze jest cieżko ale da sie przeżyć ;))

    OdpowiedzUsuń
  4. Wiesz Nika - zaczynam się poważnie zastanawiać czy życzyć Ci spokoju czy też raczej notorycznego stresu ;). Obawiam się jednak, że nadmiar stresu mógłby być w końcowym efekcie mocno niekorzystny :).
    Panna Izabela jest śliczna - taka subtelna i delikatna, no i ma śliczną sukienkę z kokardą :).
    Już jestem ciekawa tej wyższej :).

    OdpowiedzUsuń
  5. piękna jest! i niebanalny kolor włosów ma, hihi:) czekam na następną, buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetna...coś jak moje anioły...choć one chyba jeszcze chudsze ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. urocza, śliczna i te kobaltowe loki... :) super :*

    OdpowiedzUsuń
  8. Ach panna Izabela ma fiołkowe dodatki, cudne. Rzeczywiście jest smukła, ale to jej dodaje uroku. Miłego kreatywnego wieczorku!!!!

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękna panna Izabela :) Bardzo odważny kolor włosów ale niezwykle pasuje do tej miłej damy :) Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Och...piękna!Już mi brakuje słów zachwytu do Twojej "produkcji":)

    OdpowiedzUsuń
  11. No chudzinka ale takie podobno w modzie ;)

    OdpowiedzUsuń

dziękuję za każde słowo :-)