czwartek, 2 września 2010

prezent od Frasi :)

Ha!! jeszcze jeden post dzisiaj :-)
Nie mogłam się powstrzymać. Dzisiaj spotkałam się z moimi dwoma Koleżankami poznanymi dzięki mojemu blogowi jak i forum Craftladies :) i na początek zostałam obdarowana cudnym woreczkiem, chustecznikiem i kosmetyczką :)

A oto one:
Zdjęcie nie oddaje ich urody, ale sprawiły mi ogromną przyjemność.
Niestety nie mogę pokazać Wam bloga (bo go nie ma), na którym Frasia pokazuje śliczności, które tworzy, ale na forum jest maleńki wycinek Jej umiejętności.
Podobny prezent dostała Poohatka i prawdopodobnie pokaże go w swojej chatce, gdzie serdecznie zapraszam, bo zdolna z Niej bestyjka :-)

Ech....jakie to szczęście mieć takie zdolne Koleżanki :)

Frasiu dziękuję bardzo :-)

8 komentarzy:

  1. Ależ Ty szybka jesteś :) (ja dopiero przed chwilą wróciłam do domu). Cieszę się ogromnie, że prezent się spodobał :)). Niech Ci dobrze służy.
    Aniołki się nie przypaliły? :).

    OdpowiedzUsuń
  2. Super mieć takie zdolne koleżanki i jeszcze z takim dobrym serduszkiem. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Frasiu, aniołki zgasiłam przed wyjściem :))

    Jagno: to prawda :))

    pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudownośi - takie prezenty cieszą niesłychanie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękności! Tylko zazdrościć! Namów dziewczynę na bolga, niech inni też mogą podziwiać jej twórczość :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Poohatka chyba nie zamieści zdjęć ;( mój aparat jakąś kichę odwala - z czerwonego w czarne groszki zrobił pomarańcz bez groszków i to rozmazany, a robiłam z 10 zdjęć, z lampą, bez... Chyba, że Asia zdążyła sfotografować, to pozwolę sobie skopiować jej zdjęcie... Tak czy owak - fuksiary z nas :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Przepiękne:) i torebeczka,i kosmetyczka i chustecznik:)Naprawdę zdolne koleżanki:) ale ponoć kto z kim przystaje.....:) A Ty zdolna Jesteś bardzo! A koleżanki koniecznie powinny założyć bloga:) pozdrawiam.Angelika

    OdpowiedzUsuń

dziękuję za każde słowo :-)