środa, 15 września 2010

wyniki candy :)

Witajcie :) uprzejmie informuję, że komisja w składzie: Leon (mój syn), Magda (moja córka), Emilio (kot czarny-ten mądrzejszy), Zosia (kotka-wiecznie obrażona) i Cay (kot biały- lekko stuknięty) nadzorowała losowanie, które odbyło się dzisiaj o godzinie 20.00

Z 80 zgłoszeń wygrała Filomenka o imieniu Ewa  :-), którą (jeśli nie przeszła Jej ochota na wygraną) uprzejmie proszę o kontakt mailowy na mój adres ddnika@wp.pl.
Jako, że zgłoszeń było aż 80 a do tego wczoraj miałam urodziny, doszliśmy (szanowna Komisyja i ja) do wniosku, że wylosujemy jeszcze jedną osobę, którą okazała się Krasnalka, którą również proszę o kontakt aby ustalić co by chciała dostać (do wyboru lalka typu tilda lub aniołek).

Bardzo było mi miło, że atak dużo fantastycznych Pań się zgłosiło. Dzięki temu też miałam okazję podziwiać piękne rzeczy, które tworzycie i czytać fajne teksty! Odwiedzając Wasze bardzo mile spędziłam czas :-)

Serdecznie dziękuję za wzięcie udziału w moim candy.

Do następnego :-)

23 komentarze:

  1. Zdrowia, szczęścia i słodyczy w Dniu Urodzin
    Basia życzy
    wylosowanym gratuluję!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. ooo sto lat, wielu twórczych pomysłów, pięknych ich realizacji i wielkiego zdrowia do tego potrzebnego !

    OdpowiedzUsuń
  3. jeszcze raz wszystkiego naj :)
    gratuluję zwyciężczyniom!

    OdpowiedzUsuń
  4. Sto lat w zdrowiu i szczęściu! Dzięki za zabawę :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wszystkiego najlepszego, wiecznego szczęścia i spełnienia marzeń z krańca serduszka. A dla wylosowanych wielkie gratulacje.

    OdpowiedzUsuń
  6. Serdecznie gratuluje Panią które wygrały:)Oby Tildki Przyniosły im radośc i szczescie:)A Tobie Jeszcze raz sto lat:)Angelika

    OdpowiedzUsuń
  7. Tobie Niko zdrowia , radości i słonecznych uśmiechniętych dni :)
    Zwyciężczyniom serdecznie gratuluję

    OdpowiedzUsuń
  8. Zwyciężczyniom gratuluje.
    A dla Ciebie własnie śpiewam Sto Lat Sto LAt ;)))
    Najlepszego

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratuluję zwyciężczyniom.Wiem jaką frajdę będą miały gdy dostaną nagrody :)
    Przesyłam uściski i jeszcze raz najlepszego.

    OdpowiedzUsuń
  10. Urodzinowe sto lat i spełnienia marzeń, a wygranym gratuluję i dziękuję za miłą zabawę

    OdpowiedzUsuń
  11. wytrwałości w postanowieniach i radości z tego, co zajmuje Ci czas - z okazji urodzin życzę :]

    OdpowiedzUsuń
  12. Wszystkiego NAJJJJ...od psianki...Gratulacje Zwyciezczyni Losowania Twojego Candy-szkoda,ze to nie ja:-)
    Pozdrowienia-Usciski-PsiankaDK-

    OdpowiedzUsuń
  13. Gratuluję Szczęściarom a Tobie życzę dużo szczęścia! :)

    OdpowiedzUsuń
  14. sto lat, i gratulacje dla zwyciężczyń :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Szkoda, że to nie ja. Czy ta komisja tak rzetelnie przyłączyła się do losowania. Myślałam, że po znajomości coś dostanę...może następnym razem...

    OdpowiedzUsuń
  16. Dziękuję za zabawę i gratuluję szczęśliwcom :) a solenizantce samych radości :)
    Pozdrawiam, Agnieszka

    OdpowiedzUsuń
  17. urodzinowe - wszystkieog najlpeszego a szczęściarom gratuluję!

    OdpowiedzUsuń
  18. Gratuluję i dziękuję za miłą zabawę ;-))

    OdpowiedzUsuń
  19. dziękuję Wam za życzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  20. wszystkiego najlepszego życzę i ja :)) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  21. Wszystkiego najlepszego, marzeń spełnienia :)
    Wylosowanym gratuluję :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  22. Wszystkiego najlepszego! I gratulacje dla tych, którym dopisało szczęście! Zapraszam czasem do siebie ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. Witaj! Gratuluję zwyciężczyniom! Krasnalka i u mnie wygrała Candy::) to może by coś kolorystycznie podobnego chciała? Chyba jest coś takiego jak prawo serii wygranych:) Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń

dziękuję za każde słowo :-)