niedziela, 3 października 2010

Kąpielowa niedziela :)

Witajcie :-)
Dzisiaj dzień przywitał mnie o 11.30 pięknym słońcem. Pogoda cały dzień była przepiękna. Ja jednak spędziłam ten czas najpierw w łóżku a potem przy maszynie i z igłą w ręku. Prawie skończyłam Rutę. Kąpielową panią, której zdjęcie zrobiłam póki słońce było jako takie. Kolor włosów ma pomarańczowy, ale na zdjęciu wygląda na czerwony. Jeszcze skrzydełka, papućki i kieszonki... Lubię takie wykończenia :-) Ma nawet gąbeczkę :-)



A tu moja córeczka :-)
taką minę ma cały czas ;-) szczególnie kiedy ją o coś proszę :-)


Życzę Wam udanego wieczoru.

13 komentarzy:

  1. Kapielowa Panna bardzo...kapielowa:-)
    Wloski ma naprawde odwazne:-)
    Corcia bardzo ladna Kobietka:-)
    -Caluski-od psianki-

    OdpowiedzUsuń
  2. Super! A właśnie te Twoje wykończenia lubię najbardziej :)
    Właśnie kiedy pisałam tu,Ty zaglądałaś do mnie :)
    Pozdrawiam równie serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Urocza ... i ma super fryzurę :). A w taki niebieski szlafroczek sama bym się chętnie ubrała :). Miłego wieczoru :).

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna! Rzeczywiście te detale wykończenia robią wrażenie :)
    Pozdrawiam,

    OdpowiedzUsuń
  5. ten szlafroczek, fryzurka! bardzo sympatycznie :)))

    OdpowiedzUsuń
  6. Zapraszam do mnie po wyroznienie, zdolna Kobieto! ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. sympatyczna :) widzę, że ciągle eksperymentujesz z tłami - wszystkie bardzo fajne :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczna panna kąpielowa! Rewelacja w każdym szczegółe, pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo mi się podoba:)Angi

    OdpowiedzUsuń
  10. A córeczka ma super minke.Jakby pytała"jesteś pewna ze o to mnie prosisz?: hehe super.Angi

    OdpowiedzUsuń

dziękuję za każde słowo :-)