niedziela, 24 października 2010

koniec czarnej serii :)

Właśnie skończyłam ostatniego czarnego jemiołka :) pomyślałam, że miast aniołków będą jemiołkami :-)

do aniołków tradycyjnych im daleko, a że są wg mojego pomysłu więc nazwać je mogę po swojemu :-)


niedzielnie Jemiołki w oknie :-) 


mam przed sobą szarlotkę własnego wypieku i kawę z cynamonem i goździkami :)
mniam ;-)

cudnej niedzieli Wam życzę i serdecznie dziękuję za odwiedziny na moim blogu
to niezwykle mocno dodaje mi energii :-)


15 komentarzy:

  1. ha, Jemiołki to świetna nazwa!:) Tobie również miłej niedzieli życzę.

    OdpowiedzUsuń
  2. Super je nazwałaś. I teraz co? Już nie mogę się doczekać!

    OdpowiedzUsuń
  3. są cudne, choć za aniołami w czerni nie przepadam te są bardzo sympatyczne i wzbudzają ciepłe uczucia :)pozdrawiam niedzielnie !

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo majestatyczne i dostojne są te Twoje Jemiołki :)) Pozdrawiam !!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Jaki świetny klimat tutaj zapanował, super.

    OdpowiedzUsuń
  6. One sa tak Twoje, ze jak na nie patrze, widze Ciebie.
    A czytajac Twojego posta poczulam sie jakbym siedziala obok Ciebie, bo przede mna tez stoi szarlotka, a popijam ja kawa :)
    pozdrowienia
    aga

    OdpowiedzUsuń
  7. Są piękne ;) Takie inne ;) Z charakterem;)))
    Pozdrawiam cieplutko ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. W towarzystwie takich aniołków nic złego nie może sie przytrafić ani Tobie ani rodzinie. Nazwa Jemiołki jest naprawdę sielska anielska.

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajna kolekcja . Janiołki super. Chętnie wprosiłabym się na ploteczki przy szarlotce :0
    Pozdrawiam wieczorową porą.

    OdpowiedzUsuń
  10. Jemiołkowy zastęp świetny! A na tą szarlotkę to mi zrobiłaś smaka.
    Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Mój jemiołek jeśli jest, to wygląda tak jak ta panna na dole z długimi kręconymi włosami;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Cudne jemiołki i nazwa też rewelacyjna ;) Teraz Twojego domu strzeże najprawdziwszy jemielski zastęp ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Brak mi słow.Nie wiem co napisac.żadne słowo nie wyrzi tego jakie one są.Pozdrawiam Nikuś.Angelika

    OdpowiedzUsuń
  14. Ha! Jest rudy Jemioł :D Ale tylko jeden...rodzynek :) Biedny, musi się czuć jak ja...pierwszego dnia, w pierwszej klasie ;)

    OdpowiedzUsuń

dziękuję za każde słowo :-)