niedziela, 31 października 2010

królowa jest (tylko) jedna :)

uffffffff....zdążyłam z Anielią dla Alinki :)
Alinka, to moja ulubiona koleżanka, z którą pracuję, a której urodziny przypadają na 1 listopada.
Z racji tego, że w ten dzień raczej nie wypada świętować, a każdy ma co robić tego dnia, umówiłyśmy się na dzisiaj. 
Pokażę ją Wam teraz bo Ala raczej nie zajrzy na mój blog przed tym zanim ją zobaczy.
Teraz pewnie biega po kuchni i kula kluski śląskie :) mniam :-))))
Dlaczego napisałam w tytule królowa....bo swoją wielkością i urodą zdetronizowała wszystkie moje, do tej pory uszyte, tildy. Na imię ma Klementyna. Chyba dość dostojnie, jak myślicie?
Ma AŻ (tu serdecznie pozdrawiam Psiankę)  65 cm długości. Jeszcze takiej dużej tildy nie uszyłam.
I właściwie jestem pewna, że to nie będzie jedyna taka duża :-)






ciekawam co powie Ala jak ją zobaczy


15 komentarzy:

  1. Faktycznie,jest śliczna ! I w eleganckiej sukience.Na bank się spodoba solenizantce :)))

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękna jest, taka dostojna, ale nie wyniosła...Cudna!

    OdpowiedzUsuń
  3. O matko !!! jest przepiekna. pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. no to jadę spokojniejsza :) dziękuję Wam bardzo :)

    OdpowiedzUsuń
  5. przepiękna! sukienka z rękawkami zakończonymi koronką jest cudna (:

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo elegancka królowa, taka dostojna - no i wzrost też ma imponujący:-)
    Na pewno spodobała się nowej właścicielce.
    Pozdrawiam Sylwia.

    OdpowiedzUsuń
  7. podobała!!!!!! :-))))))))

    zasiadła na początek na parapecie i prezentowała się wyjątkowo dostojnie :) chyba sobie taką uszyję :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Popieram - iście królewska Anielinka :) Zachwycająca - prezent doskonały w 100%.

    OdpowiedzUsuń
  9. niunia się wygrzewa w jesiennym słoneczku... śliczna anielica...

    OdpowiedzUsuń
  10. Rzeczywiście bardzo dostojna, elegancka, po prostu królowa ... perfekcyjnie Niko!!!!

    OdpowiedzUsuń
  11. Klementyna jest piękna i wygląda iście po królewsku :). Wcale mnie nie dziwi, że się spodobała - nie mogło być inaczej :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ona jest BOSKA!!!! Napewno sie bardzo spodobala!!!!!
    A tak nawiasem mowiac uwielbiam kluski slaskie! Mam znajomych na slasku i jak uda mi sie ich nawiedzic, zawsze delektuje sie tymi kluskami z dziurka! ;) Mniam!

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękna Klementynka!
    Patrzę, podziwiam i już zazrdoszczę solenizantce ;)
    A co Ala powie? Nic nie powie, bo jej mowę odejmie z wrażenia....

    OdpowiedzUsuń

dziękuję za każde słowo :-)