piątek, 26 listopada 2010

złotka dwa :)

...a dokładniej jedno złote drugie siwe :)
Nie wiem jak Was, ale mnie bardzo cieszy fakt iż zaczął się weekend. Mam zamiar się wyspać i odpocząć. Po ciężkim tygodniu i przed ciężkimi trzema tygodniami. Będzie ciężko, ale dam radę.
Och...żebym mogła nie pracować byłabym bardzo szczęśliwa. Nie ma we mnie nic z kobiety wyzwolonej....poza koniecznością! No ale już nie będę marudziła i zamęczała Was moimi nastrojami.
Każda z nas wie, że zima idzie więc trzeba ją przeżyć. I się nie dać. 
Tak naprawdę ciepło jest w nas. W Was. A im więcej go w nas tym łatwiej jest ogrzać innych, którym to potrzebne. Bo potrafimy...mimo zmęczenia i natłoku obowiązków.
KM :) pozdrawiam ciepło :) bo chyba wiem kim jesteś :)
jedno złote drugie siwe ;)



Cay nadaje się idealnie jako fotelik ;)
zdjęcie zrobione w ostatniej chwili, tu lepiej widać len na sukience

Dziękuję Wam za miłe komentarze. Czy ja już czasem nie mówiłam, że je ogromnie lubię? Żadne wyróżnienie nie daje takiej radości jak to, że jesteście. Że zaglądacie i czasem coś skrobniecie.
Miłego weekendu :)

i dodam jeszcze mój ulubiony kawałeczek

14 komentarzy:

  1. piękna jest ! bardzo świąteczna i elegancka ! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna, dostojna i elegancka panna w złocie . Lubie do Ciebie zaglądać.
    Pozdrawiam wieczorową porą.

    OdpowiedzUsuń
  3. sliczna anielinka, piekne ma warkocze:-)
    Ale i kocisko mi sie jeszcze bardziej podoba, uwielbiam koty.
    Basia

    OdpowiedzUsuń
  4. Och nastroje dopadły mnie podobne do Twoich...:(
    Anielinki piękne i ta w złotościach i lniana. A fotelik mięciutki i mruczący;)
    Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna praca:) Każdy szczegoł dopracowany.Tyle ciepła i serca wkładasz w swoją pasję...
    I bardzo spodobało mi się to co napisałaś o zimie i dawaniu ciepła, które jest w Nas...
    A zwłaszcza w Tobie Dominiko...
    Dajesz tyle ciepła od siebie i najpiękniejsze jest to że robisz to bezinteresownie :)))
    K.S z Gorzowa :)))

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne! I złote i siwe :)))
    A lniana sukienka wygląda rewelacyjnie.
    Jak ja kocham te Twoje Anioły :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. wiecie co....jak tak patrzę na to jak anielina siedzi na Cay'u to tak sobie pomyślałam, że też chciałabym mieć takiego wielkiego kota :)) ciepłego, do którego można by się tulić cały czas :) taki Cay idealnie by się nadawał...ma cudnie miękkie futerko :) chyba czas do łózka :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczne! I jak się pięknie panna prezentuje na kocie!

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja to się nigdy napatrzeć nie mogę na Twoje dzieła:))

    OdpowiedzUsuń
  10. Niko widzę zmiane szaty na blogu, bardzo ładnie. Twoja kompozycja złoto-srebrna (ech siwy kot nie brzmi ładnie ;-)) jest rewelacyjna. Powinnaś robic zdjęcia pod kątem "reklamy". Anielinka jest bardzo świąteczna, a Pan Kot najwdzięczniejszym modelem.
    Pozdrawiam cieplutko.
    Ps postaram się dziś napisać maila z konkretami ...

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczna panienka, kotek uroczy, a jemiołek cudny!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. zdjęcie jest super!
    Hmmm...ciekawe czy Ci się nie śnił dzisiejszej nocy taki wielki kocur :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczności :) I Złote i Siwe cudne!! Zaległości sobie narobiłam, ale mam nadzieję nadrobić... a Twoje anioły i lale nieustająco mnie zachwycają :)

    OdpowiedzUsuń

dziękuję za każde słowo :-)