sobota, 4 grudnia 2010

w grupie raźniej :)

do wcześniej, Wam pokazanym aniołkom, dołączyła Julka :) ma pięknie ciepłe kozaczki i wyjątkowo dobry humor :) bo bez specjalnego wysiłku dołączyła do grupy trzech innych
od lewej: Alinka, Milena, Julka i Zuzia :)




koty spały jak robiłam zdjęcie więc miały więcej miejsca dla siebie :-)

Mam przed sobą nie lada wyzwanie...bo mam do uszycia czarnego tildowego anioła...mam tremę ale mam nadzieję, że będzie bardzo elegancka. Znalazłam w moim ulubionym sklepie piękną surówkę jedwabną a do tego piękną ciemnozieloną wstążkę :) jak wszystko dobrze pójdzie to jutro Wam pokażę :)
udanego sobotniego popołudnia Wam życzę :)

13 komentarzy:

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  2. Już się nie mogę doczekać elegantki w czerni! A aniołki śliczne :)

    OdpowiedzUsuń
  3. No, w takich pięknych botkach Julka na pewno nie zmarznie ;). Śliczna jest!
    Ogromnie jestem ciekawa tego czarnego anioła :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajne,ANIOLKOWE GRONKO-powinny razem zaspiewac:-)Botki kapitalne-stopki jej nie zmarzna:-)
    Caluski-HalinkaDK-

    OdpowiedzUsuń
  5. jaka radosna i śliczna grupa, z pewnościa im raźniej:) A nam weselej i "kolorowiej" pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
  6. Julka bardzo wyjściowa:) Wszystkie damy pięknie się prezentują:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Thank you for visiting! your dolls are beautiful too!I love them!

    OdpowiedzUsuń
  8. jaka piękna białogłowa i jaka elegantaka :) te extra kozaczki, lśniące guziaczki i kokardki we włosach,
    a w takiej grupie to już jest wielka anielska moc :) cieplutko pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczości:) Czekam na tą czarnulkę

    OdpowiedzUsuń
  10. Normalnie fabryka! Co dzień to inna piękność do oglądania :)

    OdpowiedzUsuń

dziękuję za każde słowo :-)