niedziela, 2 stycznia 2011

...

zmusiłam się i wyszłam z Bertą, Esterą i Bogną na balkon...
zrobiłam im lepsze (mam nadzieję) zdjęcia



A tak zupełnie z innej beczki...ciekawa jestem czy postanowiłyście coś na Nowy 2011 Rok?
Ja, chyba pierwszy raz, nie postanowiłam nic. NIC.
Będę się trzymała tego co gdzieś mi głęboko w sercu gra....i jak znam siebie dodam coś zupełnie improwizując. Od jutra zaczynam pracę w nowym miejscu. Nie mam pojęcia czy to zmieni coś na lepsze, mam małą tremę, ale będzie to coś nowego a zarazem starego.
Może dadzą mi szansę się wykazać....to mój cel na najbliższe kilka tygodni. Nie sięgam dalej planując...chyba trochę ze strachu.
Proszę trzymajcie za mnie kciuki.
Jeśli będziecie miały chwilę i ochotę napiszcie proszę co postanowiłyście na nadchodzące nowe miesiące.
Może zrobimy sobie za rok taki mały "rachunek" ? :))

16 komentarzy:

  1. KOchana mocno tzrymam kciuki za Ciebie!! Nowa praca, to nowe wyzwania, znajomosci! Bedzie SUPER zobaczysz!!! Koniecznie pisz jak Ci idzie!!!!

    Twoje anielice jak zwykle piekne!!

    Co do planow, postanowialam, ze 2011 to moj rok! Wiec chce paru zmian w zyciu, zadbac bardziej o zdrowie, znalezc czas na moje chodzenie i pasje! Mam nadzieje, ze dam rade i na koniec roku bede cieszyc sie lepszym zdrowiem i zrealizuje moje plany!!!

    Sciskam mocno!

    OdpowiedzUsuń
  2. nie bój się nowych rzeczy, życzę Ci z całego serca powodzenia. Dasz sobie radę !!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajne dziewuszki z tych anielinek :)
    Powodzenia w nowej pracy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Czego się nie zrobi dla fajnego zdjęcia ;))) Powodzenia Ci życzę na nowym terenie !

    OdpowiedzUsuń
  5. Srodkowa to moja zdecydowana faworytka!
    :-) z usmiechem trzymam kciuki za Ciebie i zycze ogromu satysfakcji z nowej pracy, zadan, celow. Zeby sie nigdy nie nudzila, a Twoim wspolpracownokom - umiejetnosci czerpania pozytywnej energii od Nowej Kolezanki (czyli Ciebie).
    Sciskam noworocznie,
    aga

    OdpowiedzUsuń
  6. Nigdy nie planowałam niczego na nowy rok i jakoś mijał:)
    Ja myślę, że to co mamy przeżyć jest ułożone my tylko w małym stopniu pomagamy albo przeszkadzamy w realizacji naszego życia...już sam fakt że się urodziliśmy my, a nie ktoś inny...a przecież tyle było możliwości :)ja plany małe lub większe zaczynam realizować każdego dnia ...
    Trzymam kciuki!

    OdpowiedzUsuń
  7. Super babeczki :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Swietne zdjecia,Dominiczko:-)
    Trzymam kciuki za Twoja nowa prace.Wszystko bedzie OK:-)
    A moje postanowienia...?Ohhh...:-)Wole TU o nich nie pisac:-)))
    Caluski-Halutka-

    OdpowiedzUsuń
  9. Będzie dobrze,grunt,to myśleć pozytywnie:))))
    Trzymam za Ciebie kciuki!:)
    a co do postanowień noworocznych-nigdy nie robię postanowień i list:)trzymam po prostu swoje życie w dłoniach i nim kieruję, jak na razie szczęśliwie:)
    Plany są,na pewno rozwój własnej firmy i powiększenie rodzinki o kolejnego bobasa:))))))

    OdpowiedzUsuń
  10. Wow, piękne są...
    Wszystkiego dobrego !

    OdpowiedzUsuń
  11. Niko na pewno zostaniesz doceniona. Jesteś świetnym pracownikiem i jestem pewna ,że przełożeni o tym wiedzą :)
    Życzę Ci samych sukcesów.Trzymam mocno kciuki żebyś była zadowolona ze zmian :)
    Co do postanowień to u mnie jak u Ciebie-nic :):):)
    Anielice wyglądają cudnie!Ta brązowa torebka jest bombowa!

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękne laleczki.
    Wszystkiego najlepszego w Nowym Roku!
    I sukcesów w nowej pracy.

    OdpowiedzUsuń
  13. Powodzenia w nowej pracy- anielinki urocze:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Trzymam mocno kciuki. Będzie dobrze , zobaczysz.
    Anielinki cudne
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  15. Jak ślicznie opatulone Twoje anielinki! :)

    Ja też nic nie postanawiam w nowym roku, najwyżej postaram się być cierpliwsza... :)

    OdpowiedzUsuń
  16. PIĘKNE ANIELICE.....I TAKIE MODNISIE.....MASZ POMYSŁY DZIEWCZYNO...POZDRAWIAM!!!

    OdpowiedzUsuń

dziękuję za każde słowo :-)