piątek, 7 stycznia 2011

pomysł NA :)) do 9 stycznia 2011r.

tak sobie siedzę i robię porządek z materiałami....i właśnie wpadł mi do głowy pomysł,
mam nadzieję, że i Was nim zarażę...chociaż nigdy nic nie wiadomo :-) ;-)

pewnie już większość z Was widziała blog o nazwie Artyści Dzieciom- blog założyła Monika Madejek 

pieniądze, które udaje się uzyskać ze sprzedaży naszych prac pozwalają na zakup indeksów dla dzieci (więcej informacji na blogu AD)

Każda z Was coś tworzy i są to piękne rzeczy więc może spróbujecie się zmierzyć z jemiołkami?.
(dla osób, które jeszcze ich nie widziały zdjęcia będą poniżej)

Chciałabym zobaczyć jemiołki w Waszym wydaniu. Mam tu kilka sukieneczek, które są podstawą do stworzenia jemiołka. Może na początek niech to będzie 10 sukieneczek. 

Zapraszam 10 chętnych blogowiczek do stworzenia jemiołka. Bazą a zarazem częścią wspólną będą sukienki, które wyślę już w poniedziałek tj. 10 stycznia 2010r. do każdej z Was, która wyrazi chęć stworzenia swojej wersji jemiołka. Ile osób tyle pomysłów :-)
Po otrzymaniu sukieneczki prosiłabym o stworzenie swojego wersji jemiołka i odesłanie go na mój adres- myślę, że do końca lutego udałoby się zebrać je wszystkie. 
A kiedy dolecą do mnie wszystkie 10 zaprezentuję je wszystkie (ze wskazaniem adresów Waszych blogów) pokazując zdjęcia na moim blogu i przede wszystkim na blogu Artyści Dzieciom.
Do zrobienia zdjęć zaproszę znanego Wam ze wcześniejszych zdjęć Jakuba Stachowiaka.
Ceny jemiołków ustalę wspólnie z Wami i spróbujemy je szybko sprzedać wykorzystując do tego Internet :)) 
Na siebie wezmę koszty przesyłek do osób, które będą zainteresowane kupnem Waszych jemiołków
Czekam na zgłoszenia pod tym postem z podaniem adresu e-mail, na który napiszę prosząc o Wasze adresy, potrzebne do poniedziałkowej wysyłki.
Ciekawa jestem Waszej reakcji i serdecznie zapraszam do zabawy. 

a tu zdjęcia jemiołków w nieco innej scenerii...tak dla odświeżenia pamięci :)))








jeśli akcja będzie się cieszyła powodzeniem to będzie ciąg dalszy :))

24 komentarze:

  1. Podoba mi się pomysł! Spróbuję zrobić jemiołka po mojemu, jeśli się zgodzisz.
    Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  2. oooooooogromnie się cieszę Ivonno :)

    OdpowiedzUsuń
  3. chętnie bym spróbowała :) podobaja mi sie Twoje jemiołki ( świetna nazwa)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale super pomysl! Jesli nie przeraza Cie odleglosc jaka nas dzieli ja tez sie pisze!
    acha23@wp.pl
    Sciskam

    OdpowiedzUsuń
  5. Asiu- mnie niewiele rzeczy przeraża :))
    bardzo się cieszę :)
    Giraffe - witaj :))

    no to jesteście już trzy :)
    brakuje nam jeszcze 7 dziewczyn :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Byłabym chętna ,bo pomysł bardzo ciekawy :)
    bettina75@tlen.pl

    OdpowiedzUsuń
  7. pomysł fantastyczny sama zgłosiłabym sie ale efekt byłby opłakany .
    Trzymam kciuki zeby sie Wam udało

    OdpowiedzUsuń
  8. Niestety z moimi zdolnościami nie przyłączę się. Jednakże będę jedną z tych osób które zakupią cos w ramach akcji. niko przepraszam ze ten zakup jemiołka nie wyszedł przed świętami, miał byc na prezent dla pewnej osoby w koncu osoba zmieniła zamówienie na prezent, a potem w tym całym zapieganiu przedświątecznym zapomniałam, że miałam ci dać znać. Przepraszam.

    OdpowiedzUsuń
  9. do odważnych świat należy ... chciałabym spróbować
    k.zaus@poczta.fm

    OdpowiedzUsuń
  10. Elu!! super :))
    Tasiu!!! no jasne :))

    To jeszcze brakuje 5 Ochotniczek :))

    Marto- luzik :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Nik, na mnie możesz liczyć. A nawet na dwa jemiołki!
    JESTEŚ CUDOWNA!!!!!!!!!!!!!!
    pozdrowienia
    aga

    OdpowiedzUsuń
  12. Aguuuuuuuuu :) jakże się cieszę!!!!!!! :)))

    juuupi :))

    no to zostały 4 miejsca :)))

    OdpowiedzUsuń
  13. Załapię się jeszcze? Jeśli tak namiary do mnie znasz :)

    OdpowiedzUsuń
  14. A Jagusia do 10 potrafi zliczyć ? :)))
    jasne :)) cieszę się ogromnie :) bardzo na Ciebie liczyłam :))

    no to jeszcze 3 Panie :))

    zapraszam :)) odwagi :))jemiołki nie gryzą :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Liczyć umiem,ale myślałam,że może ktoś się na Twój e-mai zgłosił :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Jaguś, liczą się zgłoszenia pod postem :)

    więc jesteś z nami :))

    OdpowiedzUsuń
  17. Cieszę się :) Czekam na sukieneczkę.Masz mój adres?

    OdpowiedzUsuń
  18. Witaj Nikuś
    Ja jestem chętna ,zrobiłaby sukienkę na szydełku.Czy kolor czerwony byłby dobry? Tylko prosiłabym o wymiary,żeby była tej samej wielkości.
    Pozdrawiam gorąco
    Elżnia

    OdpowiedzUsuń
  19. Elżuniu, sukienki są gotowe, wyślę Wam je w poniedziałek. :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Chętnie się przyłacze ! podoba mi sie pomysł !moga byc dwie sukieneczki pomysły już mam pozdrawiam !!!

    OdpowiedzUsuń
  21. wow :)) no to czekam na jeszcze jedną chętną :)))
    Witaj Niesforna Duszyczko :)

    OdpowiedzUsuń
  22. oooooooooo
    to jest już 10 Pań :)

    Moni! dziękuję:))

    jako, że uwielbiam Bovary i jej dzieła będzie 11 :))
    super
    jutro się do Was odezwę i zbiorę adresy, a w poniedziałek wysyłam sukienki :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Fajna akcja.
    Szkoda, że się spóźniłam.
    Mam nadzieję, że następnej nie przegapię. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń

dziękuję za każde słowo :-)