piątek, 21 stycznia 2011

wszystko co mam....

...to moje dzieci, ręce i moje serce :-)

natchnienia wciąż nie mam....ale śpiewam :-)


chciałam jeszcze podziękować Wam wszystkim za cudne słowa, które u mnie zostawiacie w komentarzach :-)

Wirtualnie i co dzień myślami blisko jestem z bliskimi mojemu sercu Ludźmi (przez duże L)...bez Was wiele rzeczy bym nie zrobiła, wielu rzeczy już nie zrobię...dziękuję Wam:

Post napisany pod wpływem chwili...z wielkiego serca w szczególności dla: Magdy, Leona, Sebastiana, Elyare, Bogusi, Michałów (dwóch), Joli, Mojej Teściowej, Kasi, EliAni, Adriana, Tomka, Ali, Sławka, Anicie, Jakubowi, Małgosi....mam wielkie szczęście, że Was mam, znam, kocham.... :-) pięknego weekendu Wam Wszystkim życzę :-)

3 komentarze:

  1. piękna piosenka- natchnienie samo przyjdzie:))
    Miłego weekendu- pozdrowionka!

    OdpowiedzUsuń
  2. Dominiko uważam że ja mam wielkie szczęście że moglam Cię poznać, że chcialaś się zaprzyjażnić ze mną i poprostu być.Jesteś dla mnie bardzo ważną osobą w moim życiu i dziękuję Ci za tę bezinteresowną przyjażń.
    Całuję i ściskam Cię mocno...kochana i wyjątkowa kobietko :)))
    Kasia z G.

    OdpowiedzUsuń
  3. Odpowiadam na pytanie : Tildy łączy jakiś serial brazylijski vel telenowela.Mają imiona z tegoż serialu ;D Zgadłam ? hehehe :) Pozdrawiam ciepło !

    OdpowiedzUsuń

dziękuję za każde słowo :-)