wtorek, 15 lutego 2011

cukiereczki=candy

Tak jak obiecałam czas na candy

niniejszym ogłaszam znaną chyba wszystkim zabawę :-)

Na dołączonym zdjęciu jest kilka moich różnych prac. Osoba, która zostanie wylosowana 8 kwietnia (wtedy odbędzie się losowanie) może sobie wybrać co chciałaby dostać.

Warunki udziału w candy:
- komentarz wyrażający chęć udziału w niniejszej zabawie
- podlinkowane zdjęcie w pasku bocznym dla osób prowadzących blog
-  osoby nie prowadzące bloga proszę o podanie adresu e-mail


o komentarze proszę do 7 kwietnia 2011r.


serdecznie zapraszam do zabawy :-)
W losowaniu jako LOS nie weźmie udziału biały kot- Cayman :)) Marto pozdrawiam serdecznie :-))

208 komentarzy:

  1. Cyżbym była pierwsza? Piękne prace, bardzo kuszące candy.
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  2. Juz się ustawiam w kolejce po e cudeńka... Serdecznie pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne prace, podziwiam często zaglądając.
    Pozdrawiam Dorota
    dorota-swiatek@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  4. ja tez sie zapisuje, cudenka do wygrania, bedzie problem z wyborem
    pozdrawiam serdecznie i cieplo
    Basia

    OdpowiedzUsuń
  5. I jak tu nie ulec pokusie. Więc ustawiam się w kolejce.

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękności same prezentujesz i kusisz :) ustawię się w kolejce i ja. Pozdrawiam
    szkodniczki@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie może mnie tu zabraknąć:)
    www.ewarthome.blogspot.com pozdrowienia!!

    OdpowiedzUsuń
  8. I mnie nie może zabraknąć w kolejce ;))
    Więc szybciutko się zapisuję

    OdpowiedzUsuń
  9. Same cudeńka więc ustawiam się w kolejce :)

    OdpowiedzUsuń
  10. un saluto da me
    parteciperai al Disegna una bambola per Rosita??
    un abbraccio

    OdpowiedzUsuń
  11. Marzy mi się Twoja anielinka... może dopisze mi szczęście?
    Fajnie , że już nie szaro u Ciebie :)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  12. kochana, twoje prace są tak piękne, ze nie wyobrażam sobie by miało mnie tutaj zabraknąć. Pozdrawiam cieplutko i trzymam kciuki by mi się udało :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Cudowne rzeczy robisz, osoba która wygra Twoje Candy, będzie miała trudny wybór. Może to będę ja? Z przyjemnością się dopisuję. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. Candy warte grzechu, staję w kolejce:)

    OdpowiedzUsuń
  15. takiej okazji nie mogę przegapić!!! same cudeńka tu widzę i mam nadzieję, że uśmiechnie się do mnie szczęście i jakaś urocz anielinka zamieszka ze mną na stałe :)
    grzecznie ustawiam się w kolejce
    cieplutko pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  16. Łohoho, ale ciekawa nagroda w candy! A ponieważ prace wychodzące spod Twojej ręki są śliczne i bardzo charakterystyczne, więc z przyjemnością dołączam do chętnych :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja też z przyjemnościa się ustawię w kolejce :)
    Gdyby mi sie poszczęściło,to nawet wiem co bym chciała :) Ha !

    OdpowiedzUsuń
  18. już widzę cos dla siebie :D zapisuje się z nadzieją na wygraną :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Zapisuję się!
    wonka_83@tlen.pl
    Pozdrawiam
    Iwona

    OdpowiedzUsuń
  20. Staję w kolejce z wielką przyjemnością :)

    OdpowiedzUsuń
  21. To i ja się dopisuję.

    pozdrawiam i życzę dalej szczęścia w tworzeniu tych piękności

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  22. No pewnie, ze sie pisze !!! Na takie cuda ?! Zawsze :)
    pakma24.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Niko ale niespodziankę nam zrobiłaś tą zabawą. Dziękuję. PS Czy twój kot - widać go na zdjęciu (przypomnij mi jak ma na imię bo zapominalska jestem) też jest do wylosowania? ;-)

    OdpowiedzUsuń
  24. SKUSZONA CUDNOŚCIAMI, SŁODKOŚCIAMI WPISUJĘ SIĘ I USTAWIAM W KOLEJCE...POZDRAWIAM.

    OdpowiedzUsuń
  25. wspaniałe cukierki :) oczywiście ustawiam się w kolejce :D
    http://tuometar.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. ojjjj,koniecznie się zapisuję, gdyż uwielbiam Twoje twory:))))

    OdpowiedzUsuń
  27. Oczywiście już staję w kolejce i pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  28. Ojej ale cudeńka!Podziwiam Twój talent.
    Zapraszam też na moje candy http://en-contra.blogspot.com/2011/02/zapraszam-na-pierwsze-candy.html

    OdpowiedzUsuń
  29. I ja się zapisuję, może się trafi urodzinowy prezencik :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  30. Śliczności, też spróbuje, trzeba szczęściu dopomagać:) aluzjailuzja@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  31. Same cuda:) Też się zapisuję:)

    OdpowiedzUsuń
  32. staję i czekam niecierpliwie na losowanie, juz podlinkowałam info u siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Cudowności więc staję w kolejeczce mając nadzieję na łut szczęścia :)))

    OdpowiedzUsuń
  34. Trafiłam tu po raz pierwszy ponieważ spodobał mi się tytuł Twojego bloga i nie zawiodłam się... fajnie tu! Zgłaszam się: roma-dobrenaspleen.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  35. Podziwiam Twoje twory i zapisuję się w kolejce :)
    Pozdrawiam,
    Ania
    ankawolek@poczta.fm

    OdpowiedzUsuń
  36. I ja się zapisuję i nawet wiem już co wybiorę, jeśli mi się poszczęści. Poproszę wtedy o króliczka w niebiesko-czerwonym ubranku. Piękne są!
    Pozdrawiam.
    http://modrakcafe.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  37. Noooo proszę...wypatrzyłam wśród tych słodkości królika:) Oczywiście mam na niego chrapkę.

    OdpowiedzUsuń
  38. Piękne prezenty,aż żal byłoby nie spróbować;)ustawiam się w kolejeczce i serdecznie pozdrawiam!
    m.kuternowska@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  39. Cudowne prezenty:) ustawiam się po nie w kolejce.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  40. Kibicuję Twoim pracom od dawna. Cieszę się, że masz taką pasję. Podziwiam i życzę wszystkiego najlepszego. Pozdrawiam. I ja spróbuję szczęścia, może mi dopisze :) ACS
    ania567@op.pl

    OdpowiedzUsuń
  41. Troche sie nie zgadzam z motto tego bloga, bo taki wybor w Twoim candy ze wlasnie mozna zwariowac!!!
    Ale i tak sie zapisuje;)pozdrawiam
    zfadhel@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  42. Piękne urządzasz candy, chętnie sie skusze. A gdyby mi się udało bedę miała świetny prezent urodzinowy:-)

    OdpowiedzUsuń
  43. Świetny blog ;* zapraszam do mnie :)http://sandra-lip.blogspot.com/ można dodawać do obserwatorów :**

    OdpowiedzUsuń
  44. Już sobie upatrzyłam jedno cudo :)

    OdpowiedzUsuń
  45. Chyba właśnie zwariuję jak wygram :) No bo co ja wtedy wybiorę......

    OdpowiedzUsuń
  46. HI!!!
    participate in my giveaway!
    www.monnalisadolls.com!!!

    OdpowiedzUsuń
  47. Nice gift!
    http://lilangkrea.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  48. i ja sie zapisuje na cudenka ;) zapraszam do mnie na candy

    OdpowiedzUsuń
  49. bardzo podoba mi się tytuł twojego bloga:) nom i candy też więc się dopisuję i pozdrawiam z edzia-goodies

    OdpowiedzUsuń
  50. Dzień Dobry

    Chętnie cukiereczka skosztuje więc swojego e-maila wpisuje.
    pozdrawiam
    wara@poczta.forward.pl
    ADA

    OdpowiedzUsuń
  51. Śliczności! Koniecznie muszę się zapisać!

    OdpowiedzUsuń
  52. I ja ustawiam się w kolejce. Pozdrawiam serdecznie. Mój mail: nikola_o@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  53. Będę skakać ze szczęścia, jeśli uda mi się zdobyć jeden cukieras :)
    mart0@blox.pl

    OdpowiedzUsuń
  54. Prawdziwe cukiereczki.Zapisuję się.Nawet jeśli nie będę miała szczęścia wygrać cudeńka, to dzięki candy znalazłam tego bloga.Bardzo się cieszę i pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  55. Staję grzecznie w kolejce. Widzę wśród zdjęć moją ulubienicę! Och,marzenie... Ale nie robię sobie zbytnie nadziei.
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  56. Jakze mogłabym się nie zapisać.Nikuś mój mail.
    a.zwawiak@interia.eu.
    Ja równiez grzecznie postoje.Pozdrawiam Angelika.

    OdpowiedzUsuń
  57. jeszcze ja!!! :)
    Niko, czekam na wenę kwiatowo-filcową, mam nadzieję, że się nie gniewasz i że Aniołka na mnie poczeka :)

    OdpowiedzUsuń
  58. piękne...
    staje w kolejce z nadzieją... adusia

    OdpowiedzUsuń
  59. Co to doskonały i bardzo mile widziane kochanie!
    Jesteśmy zadowoleni z udziału!
    http://ya-belyova.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  60. ojej, ale piękności... każdy znajdzie u Ciebie coŚ dla siebie.
    W rewanżu zapraszam na moje CIASTECZKA:)

    OdpowiedzUsuń
  61. Piękne prace - jestem zauroczona :)
    Zapisuję się - może dopisze mi szczęście :)
    Pozdrawiam.
    gosik2@poczta.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  62. piekne twoje Tildy, oczywiście ustawiam się w kolejce, bo grzech nie skorzystac ze sposobności wygrania takiej, choc los nie jest dla mnie ostatnio laskawy!
    pozdrawiam L.

    OdpowiedzUsuń
  63. Takie cudeńka tu prezentujesz, że trudno się nie zapisać. Ustawiam się w tym ogonku. Może los uśmiechnie się do mnie. Pozdrawiam Aśka.

    OdpowiedzUsuń
  64. Nikuś wiem,że Anielinka leci do mnie....
    Mam też wielką chrapkę na Twojego króliczka więc staję pokornie w kolejce.....
    Będzie długa oj będzie....
    Ściskam gorąco :)

    OdpowiedzUsuń
  65. To prawda....kolejka jest taka jak na dworcu po bilet w czasie wakacji:)Nika nikt nie przepusci takich cudnych cukiereczków.:)Angelika

    OdpowiedzUsuń
  66. Ja też chcę wziąć udział. Mój adres e-mail to : nika@e-mtb.pl

    OdpowiedzUsuń
  67. to i ja zacznę przygodę z candy....
    doniadonia@op.pl

    OdpowiedzUsuń
  68. Skusiłam się na te nagrody.Nie wytrzymałam i musiałam się zapisać...

    OdpowiedzUsuń
  69. Uuuu, jaki tłok, ale spróbuję szczęścia i ja =}
    Pozdrawiam
    keisa88@vp.pl

    OdpowiedzUsuń
  70. Bardzo chętnie się zapisuję, piękne rzeczy tworzysz :) Pozdrowionka!

    OdpowiedzUsuń
  71. Cudne sa Twoje prace, wiec chetnie ustawie sie w kolejce do losowania:)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  72. to i ja poproszę, rozpoczynając rozmyślania nad ewentualnym wyborem.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  73. I ja też zapisuje sie do cukierasów:)
    Pozdrawiam Karolina
    http://robutkowadolina.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  74. Och jakie sliczne prace.Nieodmiennie sie nimi zachwycam.
    ania_reg@poczta.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  75. Piękne te Tildy,więc i ja staję w kolejce może los się do mnie uśmiechnie i marzenie córki uda mi się spełnić,bo ja niestety nie umiem takich cudowności uszyć.
    Pozdrawiam.
    pola444@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  76. Bardzo lubię swoją propozycję!
    Piękne rzeczy robisz.
    Dodaj mnie do pretendentów do wygrania.
    http://intheorderofthings.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  77. Ale długa kolejka.
    Zapisuję się i ja bo cudeńka można wylosować.
    Pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
  78. Szaleństwo wyboru ale jakie piękne! chciałoby się wrzucić tu kilka losów aby zwiększyć szanse:)Staję i czekam:)
    Zapraszam również do mnie ale co ja moge przy takich cudownościach;)
    http://orsynia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  79. chętnie dołączam i zapraszam na moje skromne candy :)
    all-4art.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  80. Pracochłonne hobby.Podziwiam i zazdroszcze zdolności.Moja corcia bylaby w 7 niebie majac takie cuda.Przyłączam się do zabawy.Pozdr.emmap@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  81. chętnie dołączę się do zabawy
    pozdrawiam
    smellofpaper.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  82. PRZECUDNE PRACE,GRATULUJE UMIEJETNOSCI,USTAWIAM SIE GRZECZNIUTKO W KOLEJCE MOZE SZCZESCIE SIE DO MNIE USMIECHNIE:) BO JESZCZE TAKICH CUDNOSCI NIE POSIADAM POZDRAWIAM AGNIESZKA.agunia78@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  83. cudne!!zapisuję się:)))))
    orchidea2004@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  84. Piękne candy:)Oczywiście się zapisuję:))

    OdpowiedzUsuń
  85. Do wyboru do koloru :) chętnie się zapiszę :)

    OdpowiedzUsuń
  86. sialalala zapisuje sie prace rewela !!! zapraszam tez na candy do mnie pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  87. Tak, tak ja też się przyłączam do kolejki

    OdpowiedzUsuń
  88. Ja też z wielką ochotą przyłączę się do zabawy :).

    OdpowiedzUsuń
  89. Staję w kolejce po słodkości :)

    OdpowiedzUsuń
  90. A to ciekawe i organalne Candy "do wyboru":) chetnie sie zapisze, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  91. ojej, jakie cudowne. będę szczęściarą jeśli los się do mnie uśmiechnie :)

    OdpowiedzUsuń
  92. Spróbuję szczęścia :-)

    OdpowiedzUsuń
  93. Ale tu już tłoczno się zrobiło! Zapisuję się po te cudowności. Mój blog to: aniajura.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  94. Witam w Dniu Kobiet i życzę dużo radości! Zapisuję się do kolejki i zapraszam na candy do mnie:

    http://mondu-robotkowanie.blogspot.com/2011/03/candy-urodzinowe.html

    OdpowiedzUsuń
  95. Wygrana w ty Candy to moje marzenie:)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  96. Też znalazłabym coś dla siebie na tym zdjęciu. Nawet niejedno coś...

    OdpowiedzUsuń
  97. Tworki takie,że z trudem mogę oczy na miejscu utrzymać;)piękności!pozdrawiam i szybciutko zajmuje sobie miejsce w kolejce po te skarby;)
    skandynawska.indianka@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  98. Ustawiam się w ogonku po cudeńka:D
    Serdecznie zapraszam do mnie, także rozdaję słodkości:D
    http://nordberd-moonat.blogspot.com/2011/03/candy-moonatowe.html
    Pozdrawiam ciepło!!!

    OdpowiedzUsuń
  99. Śliczne :) Jest takie jedno miejsce w moim domu, gdzie jedna z tych piekności dobrze by sie czuła ;)
    Staje w kolejce.

    OdpowiedzUsuń
  100. Ja jakoś szczęścia nie mam w candy, ale lubię szczęściu dać szansę ;) Ustawiam się zatem i niecierpliwie czekam na losowanie :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  101. Wszystkie śliczne! Jeżeli się uda to będę miała przeogromny problem z wybraniem tylko jednej najładniejszej ;) Ale może się uda więc zgłaszam się!

    Serdecznie pozdrawiam i zapraszam do siebie:

    http://violetowewzogrze.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  102. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  103. Również się zapisuję (kikona1@gmail.com) Poprzednio zjadło mi literkę w mailu. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  104. Jakie piekne rzeczy. Zapisuje sie oczywiscie.

    OdpowiedzUsuń
  105. Same cudeńka!!!! Chętnie się ustawię w długiej kolejce!!!

    OdpowiedzUsuń
  106. WOW! Zapisuję się :) nie znam się dobrze na bloggowaniu :) więc jako post zamieszczę !

    OdpowiedzUsuń
  107. Cóż za talent,możesz go trochę na mnie zesłać;)? Prześliczne te Twoje tworki,chciałabym mieć je wszystkie u siebie;)
    lillyrose.britta@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  108. Robisz naprawdę świetne rzeczy-talent!, Też sie zapiszę :)

    OdpowiedzUsuń
  109. cukierek....cukierasek...cukiereczek... ustawiam się w kolejeczce :)

    OdpowiedzUsuń
  110. Dopisuje się na słodkości.
    http://alicja11.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  111. It's a wonderful present! Link is on the right bar http://dommozanna.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  112. Oj kuszące, kuszące więc się zapisuje.

    OdpowiedzUsuń
  113. Dopisuję się i mam cichą nadzieję że szczęście mi dopisze, tym bardziej że dzień losowania to urodziny mojej mamy, więc byłby to prezent dla niej :) Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  114. Nie mogłoby i mnie zabraknąć:) JESTEM, zaciskam kciuki:)

    OdpowiedzUsuń
  115. Stawiam się w kolejce, gotowa przygarną takie cudo ;)

    OdpowiedzUsuń
  116. Przyłączę się do zabawy bo same cudeńka do wylosowania :)

    OdpowiedzUsuń
  117. Przepiękne cukiereczki! tylko jak wkleic ten link na blogu moze mnie ktos oswiecic?

    OdpowiedzUsuń
  118. Ale piękne Tildy i fajniusie misie :) Ustawiam się w kolejce :)

    OdpowiedzUsuń
  119. Prace piękne ...niestety nie mam takiego talenu wiec ustawiam się w kolejce a może szczęście się do mnie uśmiechnie i tak śliczna Tilda zamieszka u mnie :-)

    OdpowiedzUsuń
  120. I Ja bardzo chętnie staję w tej długiej kolejeczce :)
    Twoje anielice są cudneeee :) Może mi się troszkę poszczęści :)

    Miłego dnia :)
    Tin-Tin

    OdpowiedzUsuń
  121. Fajnie by było wylosować jedną z Tild.
    Więc się ustawiam ;)

    Pozdrawiam!
    m.j.r@poczta.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  122. Ustawiam się w kolejce. Pozdrawiam serdecznie .
    bozbar@onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  123. Witam kochana:) Ja także zapisuje się na takie cudowne cukiereczki. Pozdrawiam serdecznie- ARTYSTKA26

    OdpowiedzUsuń
  124. To moje 2 candy.... Zobaczymy co przyniesie... Pozdrawiam
    http://mojerecenzjeksiazek.blog.onet.pl/

    OdpowiedzUsuń
  125. Pomimo długaśnej kolejki, ja również mam cichą nadzieję, że szczęście die do mnie uśmiechnie :-)
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  126. Oh, szybko się zgłaszam :)

    OdpowiedzUsuń
  127. byłoby grzechem pogardzić takimi cudeńkami

    OdpowiedzUsuń
  128. Ja też się zapisuję:)Pozdrawiam!!!

    OdpowiedzUsuń
  129. Mnie niestety Pan Bóg poskąpił daru manualnego, więc nie pozostaje mi nic innego jak liczyć na łut szczęścia :))
    Pozdrawiam i zazdroszczę daru, bo te CUDA mnie rozczulają....
    oladl2@gazeta.pl

    OdpowiedzUsuń
  130. To i ja też się zapisuję ^^

    OdpowiedzUsuń
  131. Grzech przejść obojętnie, więc się zapisuję ;-))
    http://nitkowyswiat.blogspot.com/ i zapraszam na rozdawajkę do siebie ;-))

    OdpowiedzUsuń
  132. Chętnie stanę do kolejki :)

    OdpowiedzUsuń
  133. I ja w kolejce się ustawiam.

    elenowa@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  134. Uwielbiam te wszystkie anielice i pannice i inne cuda! :-D
    Ustawiam się w kolejce...
    Pozdrawiam
    Ola

    ainuin1@gazeta.pl

    OdpowiedzUsuń
  135. Fantastyczne! Bardzo piękne rzeczy tworzysz! Zajmuję miejsce w kolejce i pozdrawiam serdecznie.
    Ola (adres: mikolaj_06@o2.pl)

    OdpowiedzUsuń
  136. Kocham tildy, a Twoje są takie piekne, że chętnie się przyłączę.
    Pozdrawiam :)
    Justyna

    http://yaollinka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  137. Jak się tu nie ustawić w kolejce za takimi cudami , sama bym takich nie zrobiła pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  138. E, to ja tak nieśmiało też staję. Szczęścia do losowań nie mam ;-), ale w takiej zabawie udziału nie wziąć to grzech :-P
    pozdrowienia
    aga

    OdpowiedzUsuń
  139. Ja tu się zapisuję z rozkoszą

    OdpowiedzUsuń
  140. cudeńka widze... cudenka...Pozdrawiam serdecznie...

    OdpowiedzUsuń
  141. o a 7 kwietnia ja mam urodzinki więc byłby przecudny prezencik:), spróbuję szczęścia:)

    OdpowiedzUsuń
  142. wszystko przepiękne więc się ustawiam.pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  143. Ojej cudne candy :) Ja chceee :D
    W ciągu kilku dni na moim blogu pojawi się candy. Zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  144. Przepiękne Tildy więc i ja się zapisuję:)
    eda77@vp.pl
    Pozdrawiam Edyta

    OdpowiedzUsuń
  145. piękne kocury i misiaki, ustawiam się w kolejce po jakiegoś słodziakowatego zwierzaka )

    OdpowiedzUsuń
  146. Śliczowe!:)))O matko z córką będę 149! Ale hmmmm stoję, a może wystoję jakąś Tildusię.
    Pozdrawiam :)))

    OdpowiedzUsuń
  147. Nigdy w życiu nie miałam okazji podziwiać Tildy na żywo. Ty bardziej chętnie wezmę udział w zabawie:)
    Pozdrawiam,
    http://craft-maga.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  148. Jakie tu cuda są,sama za siebie trzymam kciuki,może się uda

    OdpowiedzUsuń
  149. Oj, dobra Duszyczko mnie nie może zabraknąć w Twoim cudnym Candy :)
    Pozdrawiam cieplutko...

    OdpowiedzUsuń
  150. Nie może mnie tu zabraknąć :)
    Podziwiam i pozdrawiam
    liv.mk@op.pl

    OdpowiedzUsuń
  151. O jejku jejku, trudny byłby to wybór, wszystko takie piękne! ale co tam, poradzę sobie ;) dołączam do kolejki i zapraszam też na moje candy:
    http://bawimy-sie.blogspot.com/2011/03/candy-urodzinowe-365-zabaw-dla-bystrych.html

    OdpowiedzUsuń
  152. jeszcze ja! jeszcze ja! :))
    askowo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  153. Trudno nie pokusić się o takie śliczności.Próbuję,chociaż jeszcze nic w życiu nie wygrałam.Serdecznie pozdrawiam.Krysia
    k.t.brzoska@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  154. Jeszcze nie wygrałam,a już nie mogę przestać podziwiać Twoich prac!są niesamowite!i wydaję mi się,że łatwiej będzie wygrać,niż się zdecydować na któreś Twoje arcy-cudo;)!pozdrawiam wiosennie;)
    julka.julia1985@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  155. Dopisuję się do kolejeczki :)
    http://pobutach.blogspot.com/2011/03/candypost-i-kropka.html
    d.baranek(małpa)gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  156. Nie mogę się oprzeć tym cudom :), więc także staję w kolejkę.
    Pozdrawiam serdecznie :).
    kruszyna_82@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  157. Ha! piękne prace a losowanie akurat w moje urodziny :) a nóż łyżeczka mi się poszczęści? pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  158. i jeszcze ja!!!!!
    peldano-mio@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  159. Cudeńka!!! Grzech się nie zapisać!!!
    Pozdrawiam serdecznie!!
    Magda
    magdab1979@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  160. Piękne twory:) zapisuje sie i ja
    http://madamamamada.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  161. Ale cuda.... Staję i czekam... a może los uśmiechnie się do mnie :)
    goska0123@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  162. Po takie cuda stanę choćby nogi miały rozboleć ;)
    Pozdrawiam!
    maja1101@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  163. no to ja tak nieśmiało też się zapisuje :D
    mhh... mam ochotę na te króliczki :D

    OdpowiedzUsuń
  164. Nie mogę się oprzeć .
    kama_kamka@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  165. Tego CANDY nie mogę opuścić! Ale wybór..oj chyba można zwariować jak się wygra ;) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  166. To nie prima aprilis ze te prace sa cudne ,może i mi uda sie zdobyć jedną z nich .........ehhhhh Monika wt333@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  167. Dopisuję się z wielką przyjemnością,cuda u Ciebie znalazłam :) Juz zamiesciłam info o candy na moim blogu :)pozdrawiam-asia

    OdpowiedzUsuń
  168. I mnie też proszę dopisać do listy chętnych;-)))

    OdpowiedzUsuń
  169. Na te cudeńka zapisuję się i ja.

    OdpowiedzUsuń
  170. Ustawiam się w długiej kolejeczce :) Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  171. Zgłaszam się ;p
    lailaszaranek@wp.pl
    http://candies-dla-ciebie.blogspot.com/2011/04/cukiereczkicandy.html

    OdpowiedzUsuń
  172. Jeśli można to też sie zapiszę:-) Same cuda, chętnie bym któryś zaadoptowała:-)

    http://nitkinikitki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  173. Oh! Jak bardzo chciałabym dostać jednego z Twoich cukiereczków!!
    Pozdrawiam,
    rozgwiazdunia@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  174. Thank you for the chance at your fabulous candy:)
    http://inga2010.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  175. Super candy. Tez sie ustawiam w taka liczną kolejkę:)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  176. Piękne te Twoje prace. Podziwiam za sutasz. Ja też go pomalutku próbuję i wiem, że nie jest to łatwe.
    Zakochałam się w Twoich Anielicach więc ustawiam się w kolejce w nadziei, że dopisze mi szczęście :-)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie na decou candy
    agak
    mikimat2@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  177. http://iakoma.blogspot.com/
    Какая красота я тоже хочу участвовать

    OdpowiedzUsuń
  178. Pięknie tu u Ciebie :)
    gmc77@poczta.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  179. Z wielką chęcią zgłaszam się :)

    OdpowiedzUsuń
  180. Śliczności takie, że każdy chciałby przygarnąć...

    OdpowiedzUsuń
  181. http://iakoma.blogspot.com/
    Какая красота я тоже хочу участвовать

    OdpowiedzUsuń
  182. czy przy takiej ilości chętnych mam w ogóle jakieś szanse...?! ale chora bym była, gdybym nie spróbowała!

    OdpowiedzUsuń
  183. oj,ale śliczne,podobają mi się wszystkie,ale chcę choć jedną http://cudenkabasi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  184. Zapisuję się z wielką chęcią, wszystkie są śliczniutkie:)

    OdpowiedzUsuń
  185. Jejku. . . Same cuda! I dlatego się zapisuję! Tego nie można przegapić!

    OdpowiedzUsuń
  186. ojej, jakie cuda!!! wszystko piekne, ale jadna anielina podoba mi się najbardziej i może wymarze ja sobie :) Kto wie :)
    Dołączam do candy :)
    Pozdrawiam
    Monsai

    http://kuchnia-monsai.blogspot.com
    kuchnia.monsai@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  187. Śliczne prace:) zapisuję się:)

    OdpowiedzUsuń
  188. Muszę się zapisać, anielinki smukłe bardzo mi sie podobają.

    pozdrowienia

    OdpowiedzUsuń
  189. I ja, i ja :)
    Oj zwariować można od samego podziwiania, a od wygranej to już pewne.
    Ustawiam się w dłuuuuuuuuuuuuuuuugaśnym ogonku po słodkości :)
    Pozdrawiam cieplutko.

    kubusiowoinietylko.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  190. JAKŻY BYM CHCIAŁA WYGRAĆ COŚ U CIEBIE,SAME PIĘKNOŚCI TU MASZ!!!!!!!! PRZYDAŁBY MI SIĘ TAKIE CUDA DO SESYJEK,UWIELBIAM CIĘ...MASZ OGROMNY TALENT KOCHANA!!! POZDRAWIAM SERDECZNIE
    jeśli nie wygram to czy mogłabym kiedyś coś pożyczyć do sesji? pozdrówka Efcia

    OdpowiedzUsuń
  191. Gdzieś na końcu się zapisuję
    i że w pasku bocznym zdjęcia umieścić nie umiem-żałuję...
    http://zyrafowo.blox.pl/html

    OdpowiedzUsuń
  192. Hej - niesmiało staję w kolejce po te cudowne słodkości! Jestem tu pierwszy raz ale zostanę na dłuuuużej!

    Pozdrawiam z Miejsca Sympatycznych Klimatów i zapraszam na moje CANDY!

    OdpowiedzUsuń
  193. Przepiękne Tildy. Zazdroszczę pozytywnie :) i również ustawiam się w tym tasiemcowym ogonku.
    Pozdrawiam
    steewa.p@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  194. Piękne wszystko, nie wiadomo co wybrać. Staję w kolejce, a nóż los się uśmiechnie. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  195. i ja spróbuję szczęścia :)

    OdpowiedzUsuń

dziękuję za każde słowo :-)