środa, 2 lutego 2011

konkursik :))

Witajcie,
właśnie zapanowałam nad palmą, która mi odbiła...a mianowicie nad sprzątaniem ;-) a jako, że sprzątanie wpływa na mnie niezwykle kreatywnie to wpadłam na pomysł.

A zatem do rzeczy przechodzę :-)

Drogie moje Koleżanki i Obserwatorzy, od początku roku 2011r. pokazywałam Wam moje nowe tildki. Każda z nich miała imię (to taka mała podpowiedź).
Proszę odgadnijcie jaką cechę wspólną miała każda z tych lalek.
Nic więcej nie napiszę bo będzie za łatwo :))

Pierwsza z Was, która udzieli prawidłowej odpowiedzi dostanie ode mnie w ciągu 14 dni tildkę wg indywidualnego zamówienia.

życzę powodzenia :-)))

konkursik jest dla każdego bez wyjątku (blogujących i tych co nie blogują)

pozdrawiam środowo :))

7 komentarzy:

  1. Myślę i myślę...
    I wymyśliłam, że mają zajęte ręce.
    Trzymają torebeczki lub coś innego.
    Ale są też Panie leniuchujące, które mają wolne ręce...

    OdpowiedzUsuń
  2. Witaj
    To zadałąć ćwieka.
    Opócz pięknie zajętych rączek jak wspomniała Terra , cudnych i stylowuch sukienek, myślę,ze warto skorzystać z podpowiedzi.Myślę sobie,że łączy je herbajskie pochodzenie.
    Buziaki Elżunia

    OdpowiedzUsuń
  3. BRAWO!!!!!!!!!!!!!!!
    jak widać ćwiek był za mały :) następnym razem będzie trudniej ;)

    Elżuniu, czekam zatem na Twoje tildowe życzenie :)
    mój adres e-mail znasz (dla przypomnienia ddnika@wp.pl)

    ale mi miło :)))))

    Terro, dziękuję za miłe słowa :)))

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak bardzo się cieszę-trudno opisać.
    Radość z posiadania tilduni stworzonej Twoimi rączkami jest Wielka-życzeń właściwie nie mam. Chyba,że co do koloru lubię niebieski i czerwony.Pozdrawiam Ciebie gorąco i zasypiam z radością w serduszku,czego i Tobie życzę :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Oj,ja zakręcona odpowiedziałam na pytanie pod innym postem...W każdym razie moja odp.brzmi: łączy je jakiś serial brazylijski vel telenowela.Imiona pochodzą z tegoż serialu,hehehe ;D Zgadłam ? Pozdrawiam ciepło !

    OdpowiedzUsuń
  6. Och spóźniłam się na konkursik, a marzy mi się Twoja piękna tildowa lala. Może innym razem.
    Skończyłam właśnie Jamiołka i nie wiem gdzie go wysłać. Poproszę o adresik.
    Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Zapraszam Cie do mnie po wyróżnienie:)pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

dziękuję za każde słowo :-)