czwartek, 3 lutego 2011

prezent i wygrane candy

Witajcie u schyłku roboczego tygodnia :-) już się weekendu doczekać nie mogę....jeszcze się tydzień nie skończył a ja już mam serdecznie dosyć.

Jemiołki się zlatują :) Dzisiaj przyleciał od Eli jemiołek a dodatkowo dostałam stojaczek na biżuterię :)


ha!!! czyż nie jest piękny?? :)) moim zdaniem jest!!!!

Elu sprawiłaś mi prawdziwą niespodziankę :)) dziękuję :-)))))
już sobie stoi na honorowym miejscu i przygarnął parę kompletów kolczyków :)

Powinnam była już wcześniej napisać, że otrzymałam aniołka, którego wygrałam w candy u MamyKini




MamoKini serdecznie dziękuję.

pozdrawiam Was ciepło :-))

6 komentarzy:

  1. Nikuś niech się dobrze "nosi"
    :)))

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja tylko się uśmiechnę - to miłe :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ależ miłe niespodzianki aniołek prześliczny - napewno przyniesie szczęście! a i stojak na bizuterię wygląda bardzo fajnie

    OdpowiedzUsuń
  4. śliczne niespodzianki :) takie stojaczki bardzo mi się podobają :)

    Proszę, zajrzyj do mnie (http://tuometar.blogspot.com), czeka tam na Ciebie niespodzianka :) pozdrawiam gorąco :)

    OdpowiedzUsuń
  5. STOJACZKI Eli sa naprawde niezwykle-juz je podziwialam w Jej Blogu:-)
    Gratulacje!:-)
    Pozdrawiam-Halinka-

    OdpowiedzUsuń
  6. Ależ śliczności .Szczesciara z Ciebie

    OdpowiedzUsuń

dziękuję za każde słowo :-)