sobota, 26 lutego 2011

rozkręcam się

witajcie :-) mam na "warsztacie" 4 króliki i ze 3 tildaski :)
tak więc może będę mogła Wam pokazać coś nowo-starego :)

mam już prawie wszystkie jemiołki, które trafią na ArtStację i szczerze mówiąc nie mogę się już doczekać Waszej reakcji :-) te które już doleciały są absolutnie fantastyczne

brakuje mi jeszcze dwóch więc jak tylko dolecą szybciutko je sfotografuję (tzn Jakub nie ja) i trafią do sprzedania

wczoraj (w ramach rozruszania się) pokaleczyłam paluszki robiąc tego oto potworka :-)
wybaczcie proszę jakość zdjęcia, ale aparat mi nawalił....



udanego weekendu :-)

5 komentarzy:

  1. Fajny Ci zwierzaczek wyszedł ,bardzo sympatyczny :)
    Strasznie jestem ciekawa jemiołków :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. I tak ślicznie wygląda,mi się podobają te laleczki każda z nich jest po prostu cudna,zaglądam tu często ale dziś postanowiłam w końcu coś napisać.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale słodziak :)) Pozdrawiam ..

    OdpowiedzUsuń
  4. Zdjęcie wiadomo jakie ale sympatyczny króliś :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kochana, to ja nawalam-wiem...
    Przepraszam, zakopałam się z zamówieniach.
    Sukieneczka leży obok komputera jak wyrzut sumienia-postaram się jak najszybciej. Przepraszam.

    OdpowiedzUsuń

dziękuję za każde słowo :-)