piątek, 4 lutego 2011

wyróżnienie :)

i kolejna niespodzianka....znowu piszę z poślizgiem, ale naprawdę nie miałam głowy....zresztą dalej nie mam, ale się zmuszam jak mogę...

Terra obdarowała mnie wyróżnieniem :-)

za które serdecznie dziękuję :-)

zasady skopiowałam z bloga Terry (mam nadzieję, że głowy mi nie urwie) ;-)
Podziękować osobie przyznającej nagrodę.
Umieścić na swoim blogu link do bloga, z którego otrzymało się wyróżnienie.
Umieścić na swym blogu odznaczenie.
Wyznaczyć 10 blogów, którym przyznaje się nagrodę i podać link do tych blogów.
Powiadomić w komentarzu osoby, którym przyznaje się nagrodę.

Nie mam pojęcia czy dziewczyny, które wyróżnię (bardzo subiektywnie) ;-) przyjmą owe wyróżnienie, bo wiem, że zdania na temat wyróżnień są podzielone, ale mam nadzieję, że chociaż miło im będzie.
Uważam, że Dziewczyny wymienione przeze mnie mają w sobie to coś co ja lubię u kobiet a co niewątpliwie przekłada się na to co wychodzi spod ich rączek :)
A oto One: Ula, Anna, Agu, ThimbleLady, Aga Plieth, Ela (i to wcale nie dlatego, że dostałam stojaczek), Dominika, Kasia, Baba Jaga :-) i Frasia.

Kolejność jest zupełnie przypadkowa, a talent wszystkich Pań, moim zdaniem,  bezdyskusyjny :)

udanego piątku :-)

10 komentarzy:

  1. Serdecznie gratuluję wyróznienia:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo dziękuję za wyróżnienie - jest mi niezmiernie miło :). Jednak najcenniejsze dla mnie są Wasze komentarze i odwiedziny na blogu :).
    Pozdrawiam serdecznie :).

    OdpowiedzUsuń
  3. no tego to ja się absolutnie nie spodziewałam! bardzo dziękuję za wyróżnienie! serdecznie pozdrawiam i życzę cudnego weekendu

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo dziękuję za wyróżnienie :o)
    Jest mi niezmiernie miło,że zaglądasz do mojego kącika

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratulacie!Ja rowniez dziekuje za wyroznienie:)

    OdpowiedzUsuń
  6. OOOO :) Dziękujęserdecznie bardzo mi miło stać w tak zacnym gronie :). Postaram się przekazać dalej jak tylko ogarnę wszystko co do ogarnięcia :). Pozdrawiam serdecznie :). Jaki piękny fejs strony! Bardzo nowoczesny :).

    OdpowiedzUsuń
  7. ŚLICZNA TORBA- CIEKAWY POMYSŁ. Pozdrawiam serdecznie i zapraszam po wyróżnienie również do mnie:):)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo Ci dziękuje że mnie obdarowałaś też wyróżnieniem- bardzo mi miło !! Pozdrawiam Cię serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. A ja przepraszam, ze z takim opóźnieniem ale również dziękuję! Dumna jestem niesłychanie i życzę miłego wieczoru:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Nika, wybacz, że dopiero teraz.. nieobecna byłam chyba wszystkim przez ostatni czas. Dziękuję Ci BARDZO za to wyróżnienie i na tle blogów, które sama obserwuję, zastanawiam się, dlaczego akurat ja. Pozostaje mi podziękować raz jeszcze i podwójnie ucieszyć się, że są osoby, które z jakiś powodów wolą mój blog od innych :-)
    ściskam
    aga

    OdpowiedzUsuń

dziękuję za każde słowo :-)