niedziela, 6 marca 2011

Abeliza

jakieś dziwne mi te imiona się wymyślają :)

Skończyłam dzisiaj rano trzecią tildę. 
Abeliza przytula białego białego, którego wczoraj dostałam od Agi.
Gdzieś wyczytała, że bardzo chciałabym takiego mieć i go dostałam. Jest cudny tym bardziej, że zanim go zobaczyłam dostałam wiadomość od Niej, po której w moim sercu ten maleńki misiaczek będzie miał specjalne miejsce. Agu wielkie dzięki- jesteś fantastyczną kobietą i proszę pamiętaj o tym.
Dostałam go wraz z jemiołkiem, który trafi wraz z innymi do ArtStacji. 
Wszystkie jemiołki, które dotarły do mnie do wczoraj, zaniosłam do Jakuba, który pokaże Wam jakie cuda zrobiłyście. Każdy jest inny i każdy wyjątkowo fantastyczny jak Dziewczyny, które je wyczarowały.
Jestem przekonana, że wszystkie się sprzedadzą - bo naprawdę warto mieć choć jednego z nich.
Jakub obiecał, że zrobi zdjęcia do końca przyszłego tygodnia.
Brakuje dwóch jemiołków, jak dolecą to szybciutko dołączą do Jemiołkowej Grupy Specjalnej ;-))

Serdecznie Wam dziękuję za to, że wzięłyście udział w tej zabawie i ogromnie jestem ciekawa Waszych reakcji jak zobaczycie je wszystkie :-)

Dzisiaj pokażę Wam Abelizę wraz z siostrami ;-)





miłej niedzieli :-)


8 komentarzy:

  1. Są cudownie piękne, trzy stare serdeczne przyjaciółki nie mogące bez siebie żyć. Pozdrawiam Aśka

    OdpowiedzUsuń
  2. Kochane słodziaki. Piękne strojem i atmosferą którą roztaczają wokół. Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne :)Ten maleńki misiaczek jest uroczy ,i torebeczka też fajna :) Wszystkie urocze :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo sympatyczne twarzyczki mają Twoje lale :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wszystkie trzy,jak zawsze, cudne :)
    A misiaczek jest przeuroczy! Uwielbiam takie maluszki! Ten jest prześliczny!
    Och,już nie mogę doczekać się tej "Jemiołkowej Grupy Specjalnej":)
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne imiona mają te trojaczki,takie staroświeczkowe jak mówią moje dzieci.Wiadomo nadobne panny muszą mieć nietuzinkowe imiona.
    Pozdrawiam serdecznie.
    Ps:misiaczek jest słodziutki!

    OdpowiedzUsuń
  7. Są piękne Dominiko.Imiona sa wyjątkowe,poniewaz takie powinny miec.Angelika

    OdpowiedzUsuń

dziękuję za każde słowo :-)