wtorek, 22 marca 2011

Jemiołki Marcowe :-)) zdjęcia gotowe:)

Witajcie :-)
spieszę Wam pokazać zdjęcia jemiołków, które do mnie doleciały od Przefantastycznie Uzdolnionych Kobiet.
Uprzejmie przypominam, że w styczniu wpadł mi do głowy taki pomysł, którego szczegóły możecie znaleźć TU.

Dwie prace do mnie nie doleciały, jednak uznałam że nie będę dłużej czekała. Jeśli dolecą to nic nie stoi na przeszkodzie, żeby napisać kolejny post na blogu  Artyści Dzieciom.
Lista Przefantastycznie Uzdolnionych Kobiet jest pod postem (wybaczcie ale nie mam siły linkować- jestem w fatalnym stanie)
Wieczorem popracuję nad postem na blogu Artyści Dzieciom i ze wskazaniem ceny za każdego z nich - trzymając później mocno kciuki aby sprzedały się szybciutko. Cel jest szczytny więc liczę na to, że szybko wylecą ode mnie :-) a pieniążki zostaną wydane na kolejny indeks dla któregoś dzieciaczka.

Każde ze zdjęć w Artyści Dzieciom opatrzę linkiem do Waszych blogów.

Mam nadzieję, że zdjęcia się Wam spodobają. Ja jestem nimi zachwycona.

Jakub przeprasza za zwłokę. A ja tym samym serdecznie Mu dziękuję za okazaną pomoc.

Jakubie- jesteś fantastyczny!! 

gdybyście miały ochotę obejrzeć Jego prace serdecznie zapraszam na Jego stronę internetową

Tak naprawdę miałam wyjątkowo podły nastrój, ale te zdjęcia (jeszcze ciepłe) poprawiły go nieprawdopodobnie.

To już kończę tę pisaninę i zapraszam do oglądania :-))

Dziewczyny, oczywiście możecie zdjęcia wykorzystać na swoich blogach :-))

jemiołek wykonany przez Kasię http://kasia-tasia.blogspot.com/

jemiołek Eli http://czarymaryzmaterialu.blogspot.com/


jemiołek Eli http://elzunipracereczne.blogspot.com/






jemiołek Jagny http://robiesobie.blogspot.com/

jemiołeg Giraffe http://by-giraffe.blogspot.com/

jemiołek Agi http://skrawkiwolnegoczasu.blogspot.com/

16 komentarzy:

  1. jakie piękne jemiołki!!!!!!!!! i cudna aranżacja zdjęć :)

    OdpowiedzUsuń
  2. O kurcze ale piękności dziewczyny zrobiłyście.

    OdpowiedzUsuń
  3. Jemiolki super! a zdjecia...hmm dodaja im blasku...rewelacja, a najbardziej podoba mi si zdjecie z Jemiolkiem z niebieskimi wlosami...
    klawiatura przestawia mi litery...
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Zadziwiające jest to,jak różne powstały z takiej samej sukieneczki :)
    Genialne :))

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne jemiołki i takie różnorodne!!!
    Ostatni rozłożył mnie na łopatki :)))

    OdpowiedzUsuń
  6. Niesamowite każdy inny. Strasznie byłam ciekawa efektów. Ile dziewczyn tyle pomysłów :)
    Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Teraz dopiero widać jak genialny był Twój pomysł.
    Powstały cudne i mam nadzieję,że szybko znajdą nowych właścicieli.Buziaki :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jemiołki wspaniałe, mnie szczególnie serdusio zabiło na widok ostatniej,jestem w niej dosłownie zakochana :) Piękna aranżacja zdjęć jak to trafnie określiła Poohatka. Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Dziewczyny - gratuluję Wam i Pomysłodawczyni! Piękny gest :) Moi faworyci to okularnica, ruda z torebką i ta jaśniutka z kwiatuszkiem. Ech, gdyby nie ten dołek finansowy przez leki na choróbska wszystkich po kolei...

    OdpowiedzUsuń
  10. Zazdroszcze:)Odwiedzam Cie.Angelika

    OdpowiedzUsuń
  11. Wspaniale prace, i ciekawe aranżacje. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie ma to jak dobry pomysł! Jemiołki śliczne :))

    OdpowiedzUsuń
  13. Wszystkie Jemiołki śliczne,każda w swoim rodzaju i te artystyczne zdjęcia super.Świetny był ten pomysł tylko,że ja wtedy nawet jeszcze nie miałam bloga:)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

dziękuję za każde słowo :-)