piątek, 4 marca 2011

Joliza

Witajcie :-)

pierwszy tydzień mojego urlopu się skończył :-)) jeszcze dwa przede mną :)


Przed momentem skończyłam Jolizę...jeszcze tylko skrzydełka i będzie gotowa.
Ogromnie ją polubiłam. Chciałabym mieć takie butki jakie udało mi się dla niej uszyć.
Mam jeszcze dwie tildy zaczęte i jest spora szansa, że je skończę dzisiaj :)

i co powiecie? 






bardzo Wam dziękuję za odwiedziny i komentarze, które zostawiacie..
.
to są takie słowa,  które skrzydeł dodają prawie jak miłość :))

PS....dalej jestem szczęśliwiutka :-))

13 komentarzy:

  1. Fajna ta anielinka, słodziutkie ma butki i torebeczkę- udanego urlopu życzę:)

    OdpowiedzUsuń
  2. super, wygląda jakby była na urlopie i dobrze sie bawiła :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne są Twoje prace i fajnie je pokazujesz. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Sliczności, ja to jestem pełna podziwu naprawdę! Piękna jet i czekam na więcej

    OdpowiedzUsuń
  5. ja tu wczoraj pisałam do Ciebie, że fajnie mieć wolny dzionek w środku tygodnia, a TY masz aż 3 tygodnie??? no ładnie ;)
    coś mi się wydaje, że sporo nowych cudeniek tu zobaczymy...
    Joliza jest cudna, taka wyluzowana, gotowa do podróży urlopowiczka - cos mi się wydaje, że nastrój twórczyni udzielił się jej dziełu :) Butki anielinki absolutnie urocze (przyznam szczerze, że sama lubię nosić takie "ciaputki" wygodne, płaskie, z okrłągłym przedem i paseczkiem wokłó kostki lub na przegubie:))
    miłego weekendu

    OdpowiedzUsuń
  6. Ona jest prześliczna. Siedzi sobie spokojnie jakby czekała na "Stopa" na wakacjach
    Świetnie Ci wyszła
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczna jest ,butki ma super i fajne warkocze ;)
    Owocnego urlopu życzę :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Coz mozna powiedziec Nika.Wiesz ze dar i talent.Masz go zapracowalas na niego i zasluzylas.Kazda z nich jest piekna,piekna bo inna.Kazda Jest indywidualna,kazda ma swoj charakter.Ciesze sie Twoim szczesciem.Ogromnie!
    Pozdrawiam.Angii i dzis Oli

    OdpowiedzUsuń
  9. hi nika
    this is a beautiful doll
    you blog candy is on my blog
    kiss
    http://www.lebamboledirosita.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Podziwiam!te Tildy sa SUPER!!!a ja zamiast cos robic to latam z bloga na blog:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Joliza z bucikami wyszła rewelacyjna :)po prostu Twoje lalki mają w sobie to coś.Ja też zamiast coś robić to tylko biegam po blogach i tyle się naoglądam,że już wariuję :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ciesze sie Twoim szczęsciem.A Jak bardzo ciesza sie Tildki..Ogromnie!Angelika

    OdpowiedzUsuń
  13. hello excuse nika
    But who has won your beautiful blog candy?
    greetings from Italy and me ^ _ ^

    OdpowiedzUsuń

dziękuję za każde słowo :-)