niedziela, 17 kwietnia 2011

nie zapomniałam...

...o Was, staram się zaglądać na Wasze blogi, ale kiedy chcę napisać coś ciekawego jakoś myśli mi uciekają...a mam wrażenie, że ostatnio pisałam tylko: pięknie, cudnie, fantastyczne...itd...więc wolałam już nic nie pisać...

Zakończone candy zmobilizowało mnie do wywiązania się ze zobowiązania i tak powstała siostra Matyldy (imię nada jej Celtic) i kotek dla Oazy.
Mam nadzieję, że Dziewczynom się spodobają. 






wieczorami próbowałam swoich sił robiąc kolczyki z sutaszu....zdjęcia są słabe....za co przepraszam, ale niestety jeszcze nie odłożyłam żadnych pieniędzy na aparat....





życzę Wam udanego tygodnia i obiecuję, że zmobilizuję się do bardziej systematycznego odwiedzania Waszych blogów i zostawienia po sobie nieco ambitniejszych komentarzy niż ostatnio


11 komentarzy:

  1. Też miewam tak czasami, że odwiedzam tylko milcząco, bo w zabieganej głowie pustka i pomysłu na sensowny komentarz brak.
    Fajne podarunki przygotowałaś dla dziewczyn, aż szkoda,że to nie do mnie uśmiechnęło się szczęście;)
    Sutaszowe prace ciekawe. Też mam ochotę spróbować tej techniki tylko kiedy?
    Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Tildunia bardzo dopracowana, podoba mi sie!!!!pozdrowionka

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny miś, wygląda na takiego kochanego misiulka:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja jestem słaba w poisaniu komentarzy. przez co często mam wyżuty jak mi ktos zostawia pod postem jakiś długi, przemiły komentarz a mi żeby napisać oczymś że jest super brakuje słów. A co do Twoich dzieł Kotek i tilda są przepiękne a Paniom, które wygrały bardzo gratuluje i mocno zazdroszcze cudownych nagród.:)
    pozdraiwm serdecznie Ewelina www.ewarthome.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudeńka produkujesz. Wszystko pięknie dopracowane. Jest na czym oko zawiesić. Zawsze lubię podglądać Twoje dzieła. Pozdrawiam cieplutko Aśka.

    OdpowiedzUsuń
  6. JEJKU, JEJKU......CUDNOŚCI MOJE!!!!!!!
    SIOSTRA MATYLDY JEST CUUUUDNAAAAAA!!!!!!

    OGROMNIE SIĘ CIESZĘ Z WYGRANEJ! OCZYWIŚCIE ZAJMIE MIEJSCE HONOROWE NA MOIM PARAPECIE OKIENNYM, MIĘDZY ŚWIĄTECZNYMI OZDOBAMI. ALE ONA BĘDZIE W CENTRUM UWAGI(ZROBIĘ OD RAZU ZDJĘCIA JAK PRZESYŁKA DO MNIE ZAWITA)....

    KOCIO JEST UROCZY, A SUTASZOWE KOLCZYKI PIĘKNE...ZEBYM JA TAK UMIAŁA...HM....

    POZDRAWIAM ŚWIĄTECZNIE I SERDECZNE DZIĘKI ZA TILDUŚKĘ.

    OdpowiedzUsuń
  7. :-))) bardzo się cieszę Iwonko :))

    jutro wylatują, powinna dolecieć przed świętami :)

    dziękuję Wam za miłe słowa

    OdpowiedzUsuń
  8. Lalki , Misie i Kolczyki są śliczne ! ;) Jedna z pani lalek wisi u mnie na ścianie - Jest Piękna ;))))

    OdpowiedzUsuń
  9. Kocik z Misiakiem już wczoraj do mnie dotarły !! Są po prostu genialne i tak piękne , że napatrzeć się na te cudności nie mogę ;-)) Ślicznie dziękuję :** Pozdrawiam ;-))

    OdpowiedzUsuń
  10. cieszę się :))) wooooooow :))

    OdpowiedzUsuń

dziękuję za każde słowo :-)