sobota, 28 maja 2011

jemiołki wciąż latają :)

Witajcie :-)
zrobiłam sobie chwilę przerwy od  sobotnich obowiązków. Dokończyłam jemiołki i chciałam Wam pokazać kolczyki, które zrobiłam sobie na ślub mojej szwagierki. Z sukienką będą się chyba całkiem fajnie komponować. Jeszcze nie wiem, które wybiorę, ale myślę jeszcze nad bransoletką....nie wiem czy czasu mi wystarczy, ale spróbuję.




wybaczcie proszę jakość zdjęć, ale do Jakuba mi ostatnio nie po drodze :-(


Przykro mi, że jemiołki z postu w Artyści Dzieciom jakoś nie znajdują kupców...kilka razy na moim profilu na Facebooku je reklamowałam, ale chyba czas był nie ten...już sama nie wiem. One są naprawdę fantastyczne.

Może macie jakiś pomysł jak to zrobić żeby się sprzedały? może cena jest za wysoka?


11 komentarzy:

  1. Jemiołki-wspaniale!Kolczyki cudne-coraz bardziej podoba mi sie sutasz.

    OdpowiedzUsuń
  2. Te ciemniejsze kolczyki sutaszowe są bossskie! reszta zresztą też śliczna :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. piękny kolor kolczyków ,a jemiołki fantastyczne :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kolczyki przepiękne!!! Te ostatnie i te w środku i te pierwsze też :) nie umiem wybrać tych naj. A jeśli chodzi o sprzedaż to może wrzuć na allegro albo rozreklamuj lepiej po blogach, bo w końcu chyba kasa dla dzieci idzie?

    OdpowiedzUsuń
  5. Aniolki sa cudne(ech,czemu do mnie nie chce taki przyleciec:() a te z aukcji z pewnoiscia znajda swojego wlasciciela.No a kolczyki sa obledne.

    OdpowiedzUsuń
  6. dziękuję Wam za miłe słowa

    Haniu, chętnie wyślę Ci jednego :)

    czekam na maila jeśli będziesz jeszcze chciała

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale super!!!! Dziekuje,ze do mnie napisalas. Za moment wszystko przejrze i na priva napisze:) Sciskam:))))

    OdpowiedzUsuń
  8. Eee,nie moge znalezc do Ciebie maila. A i tak nie moge sie zdecydowac-wszystkie Twoje Tildy sa rownie piekne. Wobec tego sama wybierz mi jakas anielice i koniecznie napisz do mnie co chcesz wzamian.(mamahania2@gazeta.pl) Jeszcze raz ogromnie mocno sciskam:)))))

    OdpowiedzUsuń
  9. :-))) no to jesteśmy umówione :-))

    OdpowiedzUsuń
  10. śliczności - jemiołki i kolczyki wyglądają cudnie, widzę, że sutasz zawładnął Tobą i to z wielkim sukcesem

    OdpowiedzUsuń
  11. Jestem wierną fanką Twoich jemiołków. Są naprawdę cudne:)

    OdpowiedzUsuń

dziękuję za każde słowo :-)