wtorek, 3 maja 2011

Oliwka skończona

mam nadzieję, że prawdziwej Oliwii się spodoba



23 komentarze:

  1. Cudna jest!
    Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pewnie że się spodoba !!! jest przecież piękna

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiękna jest!Pozdrawiam ciepło:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Twoje panienki szyte mają niesamowity urok:-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Na pewno się spodoba:) Oliwka jest przeurocza:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Perfekcyjna,już widzę uradowaną minkę Oliwki.

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetnie wyszło to przełamanie niebieskim :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Niko,jak pięknie zielono u Ciebie! Przemiły to widok zwłaszcza,że za oknem zrobiło się zupełnie nie wiosennie...Kto to słyszał,śnieg w maju!?
    Oliwka jest urocza:)
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  9. prześliczna ta panna.cieszy oko.pozdrawiam gorąco

    OdpowiedzUsuń
  10. Czy sie spodoba??Ja jestem pewna ze bedzie przeszczesliwa:)Oliwka jest piękna ,cudna i prawdziwa oliwia bedzie przeszczesliwa:)Angelika

    OdpowiedzUsuń
  11. Ona jest po prostu zachwycająca :) Te niebieskie buciki i kwiatek śliczne (bo to mój ulubiony kolor :D)

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczna. I te niebieskie buciki :D.

    OdpowiedzUsuń
  13. Sliczna jest,napewno sie spodoba

    OdpowiedzUsuń
  14. dziękuję Wam za milutkie słowa :)

    Oliwka dzisiaj poleciała do swojej nowej właścicielki :))

    OdpowiedzUsuń
  15. Oliwka jest po prostu cudna. Super dopracowane detale i ta róża.... i te buciki...... cudo. Pozdrawiam cieplutko Aśka:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękna jest, chwyta za serdusio :)

    OdpowiedzUsuń
  17. chwilę mnie nie było a u Ciebie ślicznie pozieleniało.....
    Anielina ucieszy Oliwkę.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  18. Przecudne lalki szyjesz, pierwszy raz tu jestem.
    Trzymam kciuki za udaną próbę rzucenia palenia. Znam ten ból, dzięki Bogu było to ponad 5 lat temu i jestem wolna.
    Zapraszam do siebie na candy.
    Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Jest urocza, cudna, zachwycająca, czarująca.......jak pięknie dobrane ma dodatki! NIebieskie biciki i różyvzka....coś smakowitego...pozdrawiam Wiesz z KIM......Matylda siedzi dumnie na parapecie. Eszystkich zachwyca!

    OdpowiedzUsuń
  20. SORKI ZA BŁĘDY LITERNICZE ALE TO TAK WYCHODZI WŁĄŚNIE, JAK SIĘ PISZE PRZY ZGASZONEJ LAMPCE.........

    OdpowiedzUsuń
  21. Chciałabym bardzo podziękowac Dominice za piękna oliwke która doleciała na czas do prawdziwej Oliwki.
    Była i jest nią zachwycona.Obydwie Ja I Oliwka Dziekujemy Ci Dominiczko!!Angelika

    OdpowiedzUsuń
  22. bardzo się cieszę :))))))

    OdpowiedzUsuń

dziękuję za każde słowo :-)