niedziela, 26 czerwca 2011

i po jarmarku :-))

i udało nam się w kilka Dziewczyn spotkać :-))

Tym samym serdecznie pozdrawiam Jagnę, Agę, Gosię i Asię :-))

nie do końca nasze myśli były skierowane na rękodzieło, ale mogłam spełnić swoje dziecięce marzenie :-) które jak się okazało wcale nie zniknęło z moich marzeń :-)) 
zresztą zobaczcie same :-))

ja kiedyś już musiałam nosić taką suknię ;-))
tu z moją koleżanką Ewą ;-)
a tu się wszystko wydało :))
a to dwie zawieszki :-) efekt mojego wczorajszego dnia

na profesjonalną relację z jarmarku zapraszam do Celitc :-)) (jak zobaczyłam zdjęcia naszych butów pod sukienkami to się uśmiałam do łez)

Życzę Wam udanego wieczoru i równie udanego tygodnia

18 komentarzy:

  1. Ja też tak chcę,cudnie wyglądacie,w takich sukniach to i na bosaka bym poszła

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajnieeeeeeee! ;) Szkoda, że mnie tam nie było nawet zbytnio nie musiałabym się przebierać ;)
    Bardzo mi się podoba nakrycie głowy białej Damy.
    Chodziłabym w nim z chęcią na co dzień ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. szkoda, że jesteście tak daleko :-( wyobrażacie sobie taki bal z blogującymi dziewczynami? wooow

    towarzystwo, które ma wiele wspólnych tematów :-)) niekończących się
    jak udany bal

    OdpowiedzUsuń
  4. Trzeba będzie kiedyś pomyśleć o takim balu ;)
    Buźka imienniczko!

    OdpowiedzUsuń
  5. och...Domi, byłoby super :)

    dobrej nocy :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Super wyglądasz w tej sukni!!! Jak dla Ciebie stworzona :). A butów i tak nie widać ;)).

    OdpowiedzUsuń
  7. Pozdrawiam....i dzięki za miłe popołudnie... Fajnie było!!

    OdpowiedzUsuń
  8. Suknie cudne...I pomyśleć,że kiedyś tak się ubierało normalnie na co dzień... Relację obejrzałam i widać, że musiało być bardzo, bardzo fajnie i nieziemsko :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale faajnie ,ślicznie wyglądasz w tej sukni ,też bym z chęcią taką założyła :)

    OdpowiedzUsuń
  10. na bank musiałas juz takie nosić :D pasujesz do niej bardzo, albo ona do Ciebie, super :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Nika strasznie żałuję,że Cię nie widziałam w tej sukni na żywo:( Wyglądasz odlotowo!
    Pozdrawiam cieplutko.Bardzo się cieszę,że udało nam się spotkać.Szkoda tylko,że tak mało czasu miałam.Całuski dla Madzi.

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo cieszę się,że udało nam się spotkać.
    Myślę ,że lapiej by było pogawędzić przy kawce lub browarku wspólnie ze Wszystkim obecnymi tam dziewczynami.Może kiedyś będzie nam dane
    Wygląacie uroczo w tych ciuszkach :)
    Na jednym ze zdjęć widać w głębi moje stoisko :)
    Dzięki :) buziaki , do następnego ..

    OdpowiedzUsuń
  13. :) hehe suuuper. Świetne stroje, sama bym polatała. Tylko pozazdrościć spotkania ;) pozdrawiam
    a trampeczki dodają uroku ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. WOW!!! genialnie, cudnie, klimatycznie
    wyglądasz jak z "obrazka" - pomijam milczeniem obuwie ;)
    ja też idealnie czuję się w takich klimatach, żałuję, ze nie mam gdzie paradować w takich przebierankach
    zachwycasz Niko

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo się cieszę, że udało nam się spotkać na "zywca".Strasznie mi zal,ze byłam tak malo kontaktowa,ale miałam potworna migrene cały dzien i mało do mnie dochodziło:(Ale miejmy nadzieje iz nastepne wypady będa fajniejsze.Sliczne te stroje,a te buciki do tego..hehehe no cos rewelacyjnego.Całuje bardzo mocno i pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń

dziękuję za każde słowo :-)