środa, 6 lipca 2011

dla mojej Przyjaciółki

Kasi :) z Gorzowa Wielkopolskiego :-)
Ktoś zapyta jak można się z kimś przyjaźnić na odległość. A jednak można. I całe szczęście :-)

Dzieli nas blisko 500km, a jednak się znalazłyśmy. Szkoda, że nie możecie Jej bliżej poznać, ale w postaram się o Niej napisać kilka słów. I mam nadzieję, że mnie nie powiesi za to ;-))

Kaśka to wyjątkowo dzielna kobieta. Sama wychowuje swoją czwórkę dzieciaczków, właśnie zakończyła (trwający bardzo długo) sukcesem sprawę w sądzie, dzięki której będzie mogła czuć się bezpieczniej. Jest niezwykle otwarta, szczera i dobra. Czasem się złości, czasem krzyczy, ale która z nas tego nie robi?
W trudnych dla mnie chwilach cierpliwie słuchała moich wynurzeń (i mam nadzieję, że jeszcze nie raz posłucha), staramy się wspierać bo wiele mamy wspólnego.
Chciałam zrobić Jej niespodziankę i mam nadzieję, że pomysł i wykonanie przypadnie Jej do gustu.
Kolczyki już zrobiłam wcześniej...ale chciałam aby doczekały do kompletu bransoletki.

Wszystko oczywiście w czarnej tonacji :-) to i Jej i mój ulubiony kolor :-))




już marudzić na temat jakości zdjęć nie będę...mogę jedynie zapewnić, że wyglądają znacznie lepiej na "żywo"

Kaśka, dzięki że jesteś, że mnie znosisz i wytrzymujesz :))

16 komentarzy:

  1. Prześliczne! Cieplutko Cię pozdrawiam i życzę słoneczka!

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie idź za mną, bo nie umiem prowadzić. Nie idź przede mną, bo mogę za Tobą nie nadążyć. Idź po prostu obok mnie i bądź nadal moją przyjaciółką.


    Dominiko tak naprawdę żadne moje słowa nie wyrażą to co czuję. Zrobilaś mi przeogromną niespodziankę do tego stopnia że łzy same poleciały, z radości , zaskoczenia, wzruszenia...Nie wiele mogę Ci dać...jedynie siebie i swoją przyjażń...

    Biżuteria którą zrobilaś z myślą o mnie i dla mnie jest bezcenna , będę ją nosić z dumą i jeszcze większym poczuciem własnej wartości :)))

    DZIĘKUJĘ Z CAŁEGO SERCA

    OdpowiedzUsuń
  3. Cyceron powiedział: "Wykreślić ze świata przyjaźń to jakby zagasić słońce na niebie, gdyż niczym lepszym ani piękniejszym nie obdarzyli nas bogowie..." to prawda i cieszcie się Dziewczyny, że siebie macie! Pozdrawiam Was serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  4. Z Twojej opowieśći wynika,że Kasia to bardzo "ludzka" osóbka.A Twój prezent NA PEWNO ją ucieszy,a zwłaszcza to że o Niej pomyślałaś:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Prezent śliczny, ale najważniejsze w nim jest to, że ofiarowany ze szczerego serca i robiony z myślą o obdarowanej osobie. Takie prezenty są najcenniejsze :).

    OdpowiedzUsuń
  6. Zazdroszcze ci takiej przyjażni, bo wiadomo na odległość to ciężka sprawa. a komplet bardzo fajny.

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękny komplecik przygotowałaś:)Zapraszam na wymiankę organizowaną przeze mnie:
    http://kasiulkowetwory.blogspot.com
    Pozdrawiam serdecznie- ARTYSTKA26

    OdpowiedzUsuń
  8. Jak to miło jest się wzruszyć nad czymś pięknym - nad Twoim gestem, waszą przyjaźnią i ślicznym kompletem!
    Dzięki Ci za to moje wzruszenie :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Komplecik cudny, a przyjaźń niech trwa jak najdłużej. Pozdrawiam cieplutko Aśka:)

    OdpowiedzUsuń
  10. wspaniały komplet, kolczyki są zachwycające... przyjażń rzeczywiście nie zna granic... pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  11. tralalalalala :) spodobało się :-))

    jupiiiiii :)

    dziękuję Wam za miłe słowa :))

    OdpowiedzUsuń
  12. pamiętasz Anię z Zielonego Wzgórza i jej "bratnie dusz"?
    one naprawdę istnieją...

    OdpowiedzUsuń
  13. miło być bratnią duszą i mieć bratnią duszę... :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo elegancki zestaw:D Pozdrawiam z poranną kawką . :)

    OdpowiedzUsuń

dziękuję za każde słowo :-)