wtorek, 19 lipca 2011

Misia Bożenka i niespodzianka :-)

Dzień doooooooooooobry- wieczór :-)

właśnie odebrałam wiadomość, że wygrałam niespodziankę w candy u Klaudii, jeszcze nie wiem co to będzie (jak niespodzianka to niespodzianka), ale jestem zupełnie spokojna i pierwszy raz cieszę się na niespodziankę :-) bo ja generalnie nie przepadam za niespodziankami ;-)

A jako, że temat wskazuje pewną Misiową :) przedstawiam Wam Misię Bożenkę ;-)) Zdjęcia robiłam późno w nocy więc wybaczcie proszę jakość. Misia jest już u nowej właścicielki więc nie miałam czasu i możliwości żeby zrobić jej zdjęcie w lepszym świetle.

tu jeszcze nie było szeleczek


ale tu już ma ->>



lecę teraz nadrobić zaległości w odwiedzaniu Waszych blogów :-)
czynię to zawsze z przyjemnością






Dziękuję, że jesteście :-))

10 komentarzy:

  1. Słodziak :) Wiem jak dalece zdjęcia nie oddają uroku Twoich prac wyobrażam więc sobie jak cudna musi być w rzeczywistości :)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. W szeleczkach,czy bez śliczna misia:)

    OdpowiedzUsuń
  3. śliczna ta misia, taka mała kruszynka:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bożenka urodziwa niezwykle.

    OdpowiedzUsuń
  5. kochana:)uwielbiam takie małe misie:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Przesłodka i jeszcze moja imienniczka :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluje wygranej ,a misia jest przesłodka :)

    OdpowiedzUsuń

dziękuję za każde słowo :-)