piątek, 22 lipca 2011

pudełko pełne pudełeczek :-))

Dziękuję Wam za miłe słowa pod poprzednim postem. Ogromnie mi miło, że bociek się Wam podobał. Tym bardziej, że to mój bociani debiut ;-))

A teraz się pochwalę :-) wspomniałam mojej Kasi (wcześniej o Niej Wam pisałam), że chciałabym parę pudełeczek, które robi. Tak żebym mogła czasem komuś podarować kolczyki, które czasem uda mi się zrobić w jakimś ładnym opakowaniu. A tu dzisiaj wracam z pracy i czeka na mnie wielkie pudło. A w nim chyba ze 40 ślicznych pudełeczek i do tego jeszcze takie małe kopertki do złożenia.
Są cudne. A najpiękniejsze jest to, że Kasia zrobiła je całkiem sama :-))
Zdjęcia nie oddają ich urody, ale wierzę, że Wasza wyobraźnia to wyrówna :-)


Moja Madzia oszalała na ich punkcie. A ja razem z nią :D

Dziękuję Kasiu, sprawiłaś mi ogromną niespodziankę.

4 komentarze:

  1. Pudełeczka naprawde śliczne.

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudne są te pudełeczka :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Są piękne i będą cudną oprawą do Twoich kolczyków.
    Fajnie mieć taką Kasię :-)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. Zapraszam po wyróżnienie :)

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń

dziękuję za każde słowo :-)