sobota, 23 lipca 2011

wyróżnienie

Dzisiaj dostałam wyróżnienie od Agnes prowadzącej blog Tin-Tin.



Jest mi bardzo miło. Dziękuję Ci Agnes.


Zgodnie z zasadami nominowane osoby są proszone o:
- Umieszczenie  podziękowania i linku do blogera, który przyznał nagrodę.
- Skopiowanie i wklejenie logo na swoim blogu.
- Napisanie o sobie 7 rzeczy.
- Nominowanie 16 innych blogerów (nie można nominować blogera, który Wam przyznał nagrodę)

Hm...z tymi nominacjami to będzie problem, bo wszystkie blogi które obserwuje, moim zdaniem, są wyjątkowe. Więc dziewczyny odwiedzające mnie bardzo proszę częstujcie się :)) 

No i coś o sobie mam napisać....i to siedem rzeczy...
No to polecę tak: fajna, fajna, fajna, fajna, fajna, fajna i bardzo fajna ;-)) Skromnością jak widać nie grzeszę :-)

A zaraz po przeczytaniu informacji o wyróżnieniu przeczytałam, że dzisiaj umarła Amy Winehouse....
Posłuchajcie...a tekst to jak zapowiedź tego co się stało :-(
Uzależnienie ją pokonało... :-((



/*/

5 komentarzy:

  1. Gratuluje wyróżnienia.

    OdpowiedzUsuń
  2. Też właśnie czytałam, że zmarła. To niesamowite jak człowiek może utonąć i nikt jej nie pomógł :(
    Jakiś czas temu pisali, że źle z nią. Eh marnie

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję za odwiedziny mojego bloga i komentarz.
    Do Ciebie zawsze miło mi wpadać ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. gratuluję wyróżnienia :)
    a co do Amy, to choć zupełnie nie moja bajka muzyczna, to szkoda jej. Naprawdę miała bardzo dobry głos.

    OdpowiedzUsuń
  5. To i nie moja bajka muzyczna...jednak czytałam na przełomie kilku lat co się z nią dzieje i właściwie gdzieś tam w środku miałam nadzieję, że skoro ma koło siebie tylu ludzi, rodzinę to coś w niej zaskoczy... Na łamach pracy brukowej umierała przez lata...
    Leczenie z musu nie jest skuteczne...

    OdpowiedzUsuń

dziękuję za każde słowo :-)