wtorek, 30 sierpnia 2011

mała sesja :-)

Mój urlop powoli się kończy. Już wiem, że po powrocie do pracy lekko nie będzie, ale w sumie odpoczęłam
i myślę, że sił mi wystarczy. 

Udało mi się namówić Jakuba do zrobienia zdjęć ostatnich moich tworów. Poprosiłam Jego żonę Anitę, aby na sobie pokazała to co uszyłam więc z pewnością moje twory na tym skorzystały :-)))
ciekawa jestem Waszego zdania....bo nie ukrywam, że mam tremę

ten naszyjnik Wam już pokazywałam wcześniej
Anitko, Jakubie- serdecznie Wam dziękuję za pomoc w realizacji tej małej sesji fotograficznej :-))

a teraz lecę na Wasze blogi pooglądać Wasze dzieła :-))

42 komentarze:

  1. bransoletka jest FANTASTYCZNA :)

    OdpowiedzUsuń
  2. super twory, super zdjęcia, a Anicie do twarzy z zielonym :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Takich pieknych tworow sutaszowych chyba jeszcze nie widzialam!!! Czarna bransoletka jest poprostu BOSKA :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Trema absolutnie niepotrzebna - biżuteria jest prześliczna! Nawet nie potrafię wybrać, co mi się najbardziej podoba, choć z reguły nie mam z tym problemu. Wszystko takie dopracowane, a zdjęcia faktycznie świetne :)

    OdpowiedzUsuń
  5. naszyjniki piękne, bransoletka śliczna, trema zbędna, pozdrawiam;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękna sesja tylko dlaczego nie Ty prezentowałaś swoich cudeniek? ;)
    Buźka!

    OdpowiedzUsuń
  7. Aaaaaaaaaaa! Jaka ta czarna bransoleta bosko-cudowna. Pierwszy raz zapragnelam miec konkretne sutaszowe dzielo, bo to JEST dzielo. Nika, raz w tygodniu zapraszaj Anite na kawe i pstrykajcie zdjecia, gdy maz po nia przyjedzie. Wasza trojka zrobila swietna robote. A Ty nieslychanie sie wykrystalizowalas w robieniu tych wszystkich wiszacych.
    Pozdrowienia
    Aga
    I straaaaasznie sie ciesze, ze Twoja torba nadal dziala :-) JUPI!

    OdpowiedzUsuń
  8. Czarna bransoletka straszliwie mi się podoba! ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Przepiękne!!! Naprawdę bardzo mi się podobają i to wszystkie! A najpiękniejsze są czarne - bransoletka i wisior :). Coraz lepiej Ci to wychodzi - naprawdę możesz być z siebie dumna :).

    OdpowiedzUsuń
  10. Jakie piekne rzeczy robisz !! łał szczeka mi opadła super !

    OdpowiedzUsuń
  11. Niebieski naszyjnik genialny!!

    OdpowiedzUsuń
  12. Tremę?????????A dlaczego????????/BIŻUTERIA JEST PRZEPIĘKNA!!!!!!!!!!NO I UROCZA MODELKA:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ten ostatni, zielony skradł moje serducho! Uwielbiam zieleń i do tego te delikatne kształty. Piękne prace

    OdpowiedzUsuń
  14. Czarna bransoletka jest prześliczna, zresztą jak większość Pani prac. Nie wiem jak robi się sutasz ale piorunujące wrażenie na mnie wywiera.
    Cudoene prace.
    Pozdrawim
    w wolnej chwili zapraszam do mnie
    www.ollart.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. och, jakei niesamowite piękności!!

    OdpowiedzUsuń
  16. Dziewczyny! bardzo bardzo Wam dziękuję. Zupełnie się nie spodziewałam tak ciepłego odbioru. Naprawdę miałam tremę przed pokazaniem Wam tego co zrobiłam... bo przecież wiecie, że ze mnie żaden sutaszowy specjalista. Kiedy patrzę na prace innych Pań to dech mi zapiera.
    Wiem, że jeszcze wiele pracy przede mną, aby to co robię było dobre, ale staram się.

    Wasze słowa dodają mi skrzydeł!!

    dziękuję

    OdpowiedzUsuń
  17. Boszsz ależ to wszystko piękne! Ja też chcę tak umieć!
    Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Pięknie! Wprost zachwycająco :) Gratulacje dla zdolnej Artystki, ślicznej modelki i zdolnego fotografa :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  19. wszystko cudne, a czarna bransoletka przepiękna :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Mnie również urzekła czarna bransoletka ale do swoich ulubieńców dorzucam również czarny naszyjnik ;)!
    Mówisz, że patrząc na biżuterię innych zdolnych dech zapiera.. Pamiętaj, trening czyni mistrza a swojego obecnego jeszcze kiedyś możesz przerosnąć!
    Tak trzymaj!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  21. Dominiko cudowne dzieła, trema zupełnie nie potrzebna. Moim faworytem jest naszyjnik ten niebieski- boski jest i chyba nie przestane o nim myśleć bo na niczym nie mogę się skupić. Ściskam Cię cieplutko!!!

    OdpowiedzUsuń
  22. Cudne, niesamowite, woow i jeszcze raz cudne. Podziwiam Twoja cierpliwość i dokładność. Jestes wielka.

    OdpowiedzUsuń
  23. Ale pięknych rzeczy naprodukowałaś :)
    Czarna bransoletka i wisior są przepiękne !
    trema zupełnie zbędna :))

    OdpowiedzUsuń
  24. Czarna bransoletka mnie powaliła! No coś niesamowitego. Naszyjniki też przepiękne.
    Widać,Nika, jak doskonalisz swój warsztat.
    Gratuluję zdolności.

    OdpowiedzUsuń
  25. Badzo mi się podobają te nowe twory. A na widok czarnej bransoletki, cała się ośliniłam :D

    OdpowiedzUsuń
  26. I prace, i zdjęcia (i modelka!) robią razem niesamowite wrażenie! Same piękności!

    OdpowiedzUsuń
  27. ooooo. no Moja ty nauczycielko!!!! COŚ CUDOWNEGO poczyniłaś....piękna bransolka i cała reszta!!!!pozdrówki!!

    OdpowiedzUsuń
  28. Łał ale cudne ,prześliczne ,zjawiskowe i ile to godzin pracy,naprawdę podziwiam Twoje zdolne paluszki i cierpliwość.

    OdpowiedzUsuń
  29. Ta czarna bransoletka jest nieziemska!!!

    OdpowiedzUsuń
  30. Kurcze - ale obłęd dostałam w oczach - robisz cudeńka

    OdpowiedzUsuń
  31. niko,
    przepraszam Cie bardzo, ale gdzieś mi umknął Twój blog i dopiero teraz dodaję go do obserwowanych!! Piekne rzeczy robisz!! będę tu zagladać! i dziękuję za komentarz.
    Całuchy

    OdpowiedzUsuń
  32. piękne!!! widzę Niko, że w sutaszu zdobyłaś już mistrzowskie szlify, super biżuteria, świetna prezentacja no cudo i tyle!!!

    OdpowiedzUsuń
  33. Przepiękne. A ta czarna bransoletka... po prostu cudo:)

    OdpowiedzUsuń
  34. Witam po raz pierwszy i nie ostatni :-) Czarna bransoletka - CUDO ! Bardzo mi się podoba. Taka klimatyczna i niepowtarzalna :-) Pozdrawiam i zapraszam do mnie :-)

    OdpowiedzUsuń
  35. Piękny ten niebiesko biały naszyjnik.:)
    Zapraszam także do siebie, aktualnie mam konkurs w którym można wygrać pierscionek z nowej kolekcji h&m. :))

    nicolemlotkowska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  36. ja widziałem na żywo
    i podziwiałem

    twój urlop się kończy, a my dalej w dupce

    OdpowiedzUsuń
  37. dziekuję Wam bardzo za przemiłe słowa :-))

    Michał...a my się spotkamy :))

    OdpowiedzUsuń
  38. Przesliczna jest ta bizuteria:)Dziekuje Ci za odwiedzinki na moim blogu:)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  39. czarna bransoletka...genialna......a zielony naszyjnik...wykwintny i bardzo elegancki...gratuluje...i pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  40. PO PROSTU ŚLICZNE. ZDOLNA Z CIEBIE KOBIETA.
    ANNA

    OdpowiedzUsuń

dziękuję za każde słowo :-)