sobota, 27 sierpnia 2011

Uwaga - szybkie candy :)

Cześć Wam bardzo serdecznie :))
zostałam zaproszona do wspólnej zabawy przez pewną przemiłą Judytę :-))

Zasady podobne do tych, które znacie z jedną różnicą.
Szczegóły znajdują się TU :-))

Dla Osoby, która wygra uszyję  upominek uszyty na specjalne zamówienie.
Komentarze możecie zostawić i pod moim postem i pod postem na blogu Cuksowej.
Funduję Wam trochę biegania po blogach (aż dwóch), ale może to Was nie zniechęci :-))

ZAPRASZAM SERDECZNIE :-)))

14 komentarzy:

  1. To ja się zgłaszam:)Och jak miło:)

    OdpowiedzUsuń
  2. No to ja, napisze u Ciebie :)
    Moja ulubiona zabawka w dziecinstwie, byl kotek z futerkim jak u krolika. Tak bardzo go kochalam i nosilam wszedzie ze soba, ze po kilku latach, w niektorych miejscach mial wytarte futrko, a glowe przyszywana kilka razy :)
    pakma24@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  3. oj zgłaszam się zgłaszam, na Twoje dzieła to ja bardzo, ale to bardzo chętna jestem, nawet jak będę miała przebiec przez kilka blogów i pod każdym z nich zostawić notkę ;)
    A moja ulubiona zabawka z dzieciństwa to MIŚ, taki prawdziwy, wypchany trocinami, wielokrotnie prany i wieszany za uszy na sznurku. Dostałam go od pewnego chłopca, a on z kolei dostał go od swojej babci. Ja miałam zaledwie 3 miesiące i bardzo poważnie zachorowałam, chłopiec imieniem Piotr oddał mi swoja przytulankę abym tylko wyzdrowiałą! Miś staruszek (obecnie ma jakieś 50 lat!!!) mieszka ze mną do dziś. Ma lekko naderwane uszko, gdzieniegdzie wytarte futerko i guziczek zamiast noska i mam nadzieję, że będę go mogła kiedyś ofiarować jakiejś wyjątkowej istocie, która pokocha go tak jak ja...

    OdpowiedzUsuń
  4. Kochana zapisuję się z radością.
    Komentarz zostawiłam na blogu Judyty.
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. To ja u Ciebie napiszę.Moim ulubionym pluszakiem był piesek-Gucio:)i miś(pokazywałam na blogu)co ma tyle latek co ja:)

    OdpowiedzUsuń
  6. witam
    ja również się zapisuję, wspomnienia o szmaciance murzynce powróciły...
    pozdrawiam;-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Zapraszam na nową notkę do mnie:
    www.Cromaisse.blog.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  8. Zapisuję się bardzo chętnie . Ulubiona zabawka to szmaciana lala. aneta323@onet.eu

    OdpowiedzUsuń
  9. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  10. A ja nie do końca rozumiem. Czy komentarz trzeba zostawić tu i tu. Czy tylko na jednym blogu?
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. O Boże, niech żyje czytanie ze zrozumieniem.
    Już wiem i przepraszam za niepotrzebne zawracanie głowy.

    OdpowiedzUsuń
  12. Moją ulubioną zabawką były... klocki, budowałam z nich skomplikowane, wielopoziomowe domy. Oczywiście jak już skończyłam budować to zabawa mi się nudziła. Rozbierałam taki dom i budowałam od nowa, ale jeszcze lepszy.
    Z wielką przyjemnością dopisuję się do kolejki po cukierasy.
    Pozdrawiam serdecznie.
    http://magdowo-pasje.blogspot.com/
    toiowomagdowo@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  13. i żem się spóźniła, eh te wakacje... :)

    OdpowiedzUsuń

dziękuję za każde słowo :-)