wtorek, 27 września 2011

mała Ania

Oj....chwilę mnie nie było. Potrzebowałam odpoczynku żeby powstał w mojej głowie jakiś nowy pomysł. Przedstawiam, Wam Anię....to taki "prototyp" bo docelowo laleczka ma wyglądać inaczej...postanowiłam tak długo próbować, aż dojdę do wniosku, że to właśnie TA :-) szczerze mówiąc już mi się trochę znudziło powielanie tych samych modeli.

Oto Ania nr 1 :-)

ma zdecydowanie dłuższy nosek, chudsze nóżki i wyraźniejsze filcowe stopki :)
Ania jest niziutka- ma zaledwie 33 cm wzrostu (przy moich poprzednich tildach to kurdupelek)

biegnę pooglądać Wasze dzieła :-)

życzę Wam udanego wieczoru :-))

20 komentarzy:

  1. Ania jest cudowna! Pozdrawiam Cię serdecznie i zaglądam choć dawno się nie odzywałam

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam to samo co Ty. Jestem na etapie tworzenia innych "szyjatek" różnie z tym u mnie bywa, ale jak sie uda daje satysfakcję. A Twoja Ania jest bardzo udana. Pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mi sie bardzo podoba Ania
    Zapraszam na moje candy powitalne http://niebieskomi.blogspot.com/2011/09/candy-powitalne.html

    OdpowiedzUsuń
  4. Ania jest idealna, nic juz nie musisz ulepszać :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Żyrafko :)) muszę muszę :)) to co wymyśliłam jednak odbiega od Ani :D

    dziękuję Wam bardzo

    Suri, miło Ciebie widzieć znowu :))

    OdpowiedzUsuń
  6. Witaj
    Panienka urocza...ciekawi mnie co w Twojej duszy gra...czekam na ostateczną wersję.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Ooo...sliczna ta moja imienniczka:)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Jak dla mnie Ania jest bardzo sympatyczna - taka ... do przytulania :). Już jestem ciekawa następnych :).

    OdpowiedzUsuń
  9. Mam tak samo ,muszę od czasu do czasu cos innego wymyslić ,cos zmienic ,ulepszyc ,pogorszyć-bo bywa i tak ;)
    Z Ani jest urocza slicznotka :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Super wyszła :) Czekam na kolejne...
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  11. Ania BARDZO mi się podoba taka jaka jest! Ma taki zaciekawiony wyraz twarzyczki :) Na prawdę fajna. Szkoda tylko,że zdjęcie takie malutkie i w dodatku nie da się powiększyć :( Lubię się szczególikom poprzyglądać,a Ty jesteś w nich mistrzynią! Ania np. ma super kapelusik :)
    Pozdrawiam cieplutko i czekam na kolejne Twoje lalunie.

    OdpowiedzUsuń
  12. Zapomniałaś dodać, że uroczy kurdupelek ;D

    OdpowiedzUsuń
  13. Kurdupelek,ale jakże śliczny:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Witamy cię Aniu ,śliczna z ciebie laleczka.

    OdpowiedzUsuń
  15. Jagno!! miło mi, że wpadłaś, ALE DLACZEGO TWÓJ BLOG NIE MA ŻADNYCH NOWYCH POSTÓW????????

    Dziewczyny dziękuję za miłe słowa

    OdpowiedzUsuń
  16. no troszkę Cię tu nie było... ale jak się okazuje cierpliwość popłaca, bo ta panna jest urocza, ten jej zadarty nosek, te filcowe buciki i kraciasta sukienka - no bajkowo po prostu!!!

    OdpowiedzUsuń

dziękuję za każde słowo :-)