niedziela, 16 października 2011

czwarta...

...ale już nie Ania...co powiecie na Manię?
Dawno dawno temu dostałam taką książkę od dziadka pod tytułem "Ania czy Mania"..jedna z pierwszych przeze mnie przeczytanych książek. Och...jak ja chciałam być Manią.
Ubolewam nad tym, że po tragicznym dla mnie wydarzeniu sprzed 6 lat, nie potrafię się skupić na czytaniu...zrobiłam kilka podejść do moich ulubionych (kiedyś) książek, ale po kilkunastu stronach orientowałam się, że nie wiem o czym czytam... Kiedyś spędzałam cudne wieczory we dwoje, czytając każde swoją książkę...niby nie rozmawialiśmy, ale byliśmy obok...co jakiś czas wymieniając się uwagami na temat tego co czytamy, albo czytając na głos ciekawe fragmenty. Są wspomnienia, które (mimo, że piękne) paraliżują...

No, ale nie będę Wam tu smucić... czas na Manię




Dziękuję, że jesteście.

22 komentarze:

  1. Mania jest po prostu boska. Pozdrawiam buziaczki Aśka:))

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo mi się podoba to jak piszesz. idealnie!

    :)) Mania jest jedną z najładniejszych Mań jakie widziałam :]]


    zapraszam również do siebie, w wolnej chwili..^^ ;))

    OdpowiedzUsuń
  3. Fantastyczna ta Mania. Super. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Mania jest przeurocza!!! Zdolna jesteś niesłychanie moja droga. Pozdrawiam Cię ciepło.
    PS. Są książki do słuchania do wypożyczenia w bibliotekach, polecam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Manie też jest urocza,pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  6. Rewelacyjne te Twoje lalki. Bardzo starannie uszyte i świetnie wystylizowane. Będę obserwować częściej Twoje poczynania:)

    OdpowiedzUsuń
  7. śliczna
    a beretki lalek są czadowe :)
    pozdrawiam serdecznie
    Kasia

    OdpowiedzUsuń
  8. czadowe :)) moja córka też tak mówi :)))

    OdpowiedzUsuń
  9. Mania jest rewelacyjna :) czynisz prace bardzo dokładne i staranne :)pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Mania - rewelacyjna !!! Przypomina mi opiekunkę do dzieci z ogłoszenia.

    OdpowiedzUsuń
  11. o matko kochana! Niko - Mania jest cudowna, ta jej koronowa spódnica, ten niebieski kapelusik, absolutnie oszałamiające butki i ten jej nochal - no cud miód :)
    a ja tak lubię czytać...

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczna panienka z tej Mani :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Mam ogromne zaleglosci widze;) Wszystkie Anie sa urocze! A Monia ma taki sliczny kapelusik i torebke,ze nie mozna przejsc obok niej obojetnie:) Pozdrawiam cieplo!

    OdpowiedzUsuń
  14. Też uwielbiałam tę książkę:)Twoja Mania jest urocza,a smutaski precz(wiem,nie zawsze się da).Sciskam mocno:)

    OdpowiedzUsuń
  15. AAAA Mania jest bossska, chcę więcej :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Na smutek przesyłam po kablach ciepły uścisk moich ramion:*

    OdpowiedzUsuń

dziękuję za każde słowo :-)