piątek, 21 października 2011

Lady M. :-))

Tildka w starym stylu, powstała na zamówienie i jeśli transakcja dojdzie do skutku wylatuje w poniedziałek do Indii :-) Tak się zastanawiam co by tu teraz zmalować ;-) to znaczy czym zająć ręce jak właściwie wszystko co sobie wymyśliłam zrobiłam. Idą święta....chyba powinnam zacząć przymierzać się do zrobienia prezentów dla moich Bliskich. Na kupowanie to raczej nie bardzo będzie mnie stać, ale mam dwie ręce więc nimi coś "wykręcę" ;-)) 
Ale chyba spróbuję zrobić na szydełku taką lalkę....za modelkę wezmę jedną z Ań i może mi się uda. Czy ją Wam pokażę to się zobaczy...wszystko będzie zależało od tego co mi wyjdzie z tej próby.

Życzę Wam udanego weekendu :))

19 komentarzy:

  1. Jaka elegantka! Prześliczna:). I czekam na szydełkową, bez względu na Twój stopień zadowolenia! Absolutnie i bezdyskusyjnie. Pozdrawiam serdecznie,

    OdpowiedzUsuń
  2. mhm.....śliczna LALA.....pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Jej jaka śliczna... Prawdziwa panienka i do tego taka zgrabna. Cudo ! Prześliczna ! Aaaa i również czekam na szydełkową wersję bez względu na wynik próby :D Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna lala :) I również czekam z niecierpliwością na szydełkową :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Łoł, jaka dostojna piękność i udaje się w tak daleką podróż. A i jestem ciekawa "wykrętków" ręcznych, które wykombinujesz. Pozdrawiam buziaczki Aśka:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jaka elegancka Lady:) Pozdrawiam Cię serdecznie i również miłego weekendu życzę!

    OdpowiedzUsuń
  7. Ależ smukła kobitka! Chyba gorset założyła ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Lala jest piękna,a szydełkowa na pewno wyjdzie wspaniała:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Jaką ma zwiewną kiecę! Przepiękna jest!

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczna, bardzo szykownie ubrana. Piękna, elegancka fryzura i czerwone buciki. Bardzo mi się podoba, jak i cały Twój blog:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Zapraszam na moje rocznicowe CANDY. Pozdrawiam. Ula

    OdpowiedzUsuń
  12. śliczniutka, taka trochę świąteczna...;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Urocza i ma tyle wdzięku
    lubię Twoje tildy

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękna kobietka:) Takie własnoręcznie robione preznety są najfajniejsze:) Bardzo jestem ciekawa co wyczarujesz:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękna, pełna gracji kobitka. Fryzurę ma niesamowitą :) Widać, że twórczyni posiada wielki talent :) Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń

dziękuję za każde słowo :-)