piątek, 11 listopada 2011

pytanie

W styczniu wymyśliłam taką zabawę, do której zgłosiło się kilka fantastycznych Kobiet.
Szczegóły tej akcjo-zabawy znajdują się TU.

Otrzymałam aniołki zrobione przez:


Każdy z aniołków-jemiołków jest u mnie i czeka na chętnego- do kupienia na blogu Artyści Dzieciom.
Jak na razie nie znalazła się osoba,która miałaby ochotę być w posiadaniu choć jednego. Nie rozumiem tego bo każdy z nich jest świetny.
Ale przejdę do rzeczy-poproszono mnie o uszycie aniołków z okazji koncertu charytatwynego dla dzieci z hospicjum, który odbędzie się w Centrum Kultury Żydowskiej w Krakowie 10 grudnia 2011r. Oczywiście się zgodziłam i mam już przygotowaną bandę do wysłania. Jednak pomyślałam, że może jemiołki zrobione przez Was dołączyłyby do moich?
Do każdego dołączyłabym ozdobny kartonik z adresem do Waszych blogów? Powiedzcie co myślicie. Smutno tak na nie patrzeć jak siedzą zapakowane i nie cieszą niczyich oczu.

Cokolwiek zdecydujecie jeszcze raz Wam bardzo dziękuję za wzięcie udziału w zabawie. 
A wszystkie inne, odwiedzające mnie, Osoby zapraszam do odwiedzenia stron wyżej wskazanych. Naprawdę warto do Nich zaglądać,  bo mają wielki talent i serce.

Maile wysyłam adres każdej z Was. Odpowiedzieć możecie gdzie Wam wygodniej:-))
Serdecznie dziękuję za odwiedziny i za cudne komentarze pod wcześniejszymi postami.
Miłego dłuuuuuuuuugiego weekendu

11 komentarzy:

  1. Moja Droga oczywiście, że jemiołek przygotowany przeze mnie może wspomóc tą piękną akcję. Był wymyślony przez Ciebie i przygotowany przeze mnie by nieść dobro. Niech powędruje tam gdzie jest potrzebny.
    Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  2. no pewnie ,jestem jak najbardziej za :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piekny cel:) Nie martw sie-aniolki-jemiolki znajda swoje domy:) A u mnie weekend wyjatkowo krotki bo jednodniowy:( Ech,jak ja Wam zazdroszcze:(

    OdpowiedzUsuń
  4. Chciałabym kupić jamiołka nr 7, jeśli jeszcze jest to możliwe

    OdpowiedzUsuń
  5. ja też jak najbardziej jestem za :)wysyłaś gdzie chcesz i gdzie są potrzebne.

    OdpowiedzUsuń
  6. zdam relację z tej imprezy:))

    dziękuję Wam

    NIebisości, jasne że możesz kupić jemiołka nr 7. Szczegóły na Artyści Dzieciom:))
    z góry serdecznie dziękuję

    OdpowiedzUsuń
  7. proszę Jemiołka dołączyć :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Właśnie miałam zgłosić mój głos za,a tu czytam w komentarzach,że znalazł się ktoś chętny na mojego rudzielca:)O ile dobrze patrzę i siódemka to faktycznie mój :)
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  9. Witaj Kochana
    Co jakiś czas zaglądam ze smutkiem,że nikt nie chce przygarnąć aniołków.
    Jak najbardziej jestem za :)
    Postaram się coś nowego zrobić dla dzieciaków.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Dziękuję Wam:)
    Wszystkie jesteście fantastyczne:))to wielki zaszczyt mieć takie koleżanki blogowe:))

    OdpowiedzUsuń

dziękuję za każde słowo :-)