niedziela, 4 grudnia 2011

jemiołkowy czas :) i panna Józefa

Dzisiaj mam więcej czasu. I popołudnie zamierzam spędzić na Waszych blogach. Co czynię z wielką przyjemnością. 
Święta się zbliżają wielkimi krokami a ja właściwie jestem w lesie z ozdobami na choinkę. 
Zabiorę się w tygodniu za piernikowe girlandy (uwielbiam je robić) i pewnie zrobię tyle, że jeszcze kogoś obdaruję :))
Kto ma ochotę na takowe to poproszę o komentarz (z wyrażeniem chęci posiadania), a w przyszłą niedzielę zrobię losowanie osoba, która zostanie wylosowana dostanie takie ode mnie na święta :)) Takie małe candy- piernikowe.
A dzisiaj pokażę Wam jemiołków cd i Józefę :)




idę po kawę, biorę ciastka i śmigam na Wasze blogi :)
cudnego popołudnia :)

11 komentarzy:

  1. Zgłaszam się po piernikową girlandę :)
    Pozdrawiam, Agnieszka

    OdpowiedzUsuń
  2. JA TAKŻE CHĘTNIE PRZYGARNĘ PIERNIKOWĄ GIRLANDĘ:)
    Pozdrawiam serdecznie- ARTYSTKA26@poczta.fm

    www.kasiulkowetwory.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Piernikowa girlanda? piękna i smaczna? hmmm... chcę :)

    OdpowiedzUsuń
  4. a miałam dzisiaj pierniczki zrobić ><". No nic, jutro trzeba będzie ruszyć szanowne 4 litery ^^.
    Śliczne jemiołki, a panna Józefa ma świetne butki i torebkę :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jemiołki pierwsza klasa o pannie Józefie nie wspomnę , chętnie pożyczę od panny buciki ;)
    Ja chcę ja chcę piernikową girlandę :) Że pierniki to rozumiem , ale girlanda z pierników ? Nie widziałam ale chętnie oko nacieszę.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. No jasne, że chcę taką girlandę :DDDD Śliczne anielątka :DDDDDDDD

    OdpowiedzUsuń
  7. Oczywiście że zgłaszam się po pierniki :) a jemipozdrawiamołki i Józefa odlotowe :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Niko,jemiołki pierwsza klasa i Józefina!Co tu mówić,można tylko powtarzać achy i ochy,bo wszystko co robisz wychodzi świetnie:)Jak mogłabym więc nie stanąć w kolejce do piernikowej girlandy Twojego wykonania ?!
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  9. piekne te Twoje jemiolki :))))

    OdpowiedzUsuń
  10. Jemiołkowe zastępy urocze, a pannie Józefie skradłabym butki, ma świetne.
    Na piernikową girlandę oczywiście się piszę.
    Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Super gromadka,a na girlandę piszę sie z przyjemnościa:)Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń

dziękuję za każde słowo :-)