piątek, 30 grudnia 2011

jeszcze 2011 :-)

Jednym z moich postanowień, na nadchodzący Nowy 2012 Rok, będzie częstsze zaglądanie na Wasze blogi. 
Na swoje usprawiedliwienie mogę jedynie napisać, że od dwóch miesięcy choruję a co za tym idzie zupełnie nie mam głowy do tego...ilość moich prac drastycznie spadła (pocieszam się tym, że pomysłów mi nie brakuje), właściwie poza parą kolczyków i kilkoma girlandami piernikowymi nie zrobiłam przez ten czas prawie nic.
Sama sobie życzę aby 2012 rok był dla mnie łaskawszy w cierpliwość, czas i spokój wewnętrzny. Ciekawa jestem jakie Wy macie życzenia na Nowy Rok? Bo w sumie z tymi postanowieniami to każda z nas wie jak to potem na koniec (już Starego Roku) wygląda.
A może to tylko u mnie tak wygląda, że nie wygląda? ;-)

Serdecznie dziękuję za życzenia świąteczne i spieszę poskładać Wam życzenia na Nowy Rok.

Samych cudnych chwil w 2012 roku Wam życzę.  A jeśli się pojawią jakieś mniej cudne, to oby udawało Wam się je szybko opanować i uporać się z nimi.

to moja ostatnia praca

19 komentarzy:

  1. Kolczyki są śliczne:).
    A jeśli chodzi o postanowienia........, to też u mnie różnie wygląda!
    Więc tym się nie przejmuj, byle byś zdrowa była!
    Dlatego przede wszystkim zdrowia Ci życzę, a poza tym radości, miłości, weny twórczej i spełniania się marzeń....... Niech ten Nowy Rok będzie lepszy:). Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. CUDOWNE!!!
    Samych wspanialości w Nowym Roku i zdrówka przede wszystkim ;)
    pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo ładna praca na zakończenie roku...
    ja od dawna nie robię postanowień noworocznych, bo samej siebie nie będę oszukiwać, że o nich nie zapomnę, że nie odpuszczę...
    ten rok był dla mnie wyjątkowo trudny, dlatego marzy mi się zmiana na lepsze, dlatego życzę Tobie Niko (i sobie też ;)) aby ten Nowy Rok był przede wszystkim zdrowy(!), zdecydowanie lepszy, szczęśliwszy, spokojniejszy, pełen pozytywnej energii i optymizmu

    OdpowiedzUsuń
  4. i to jest piękne :)) Wasze reakcje :))

    dziękuję

    OdpowiedzUsuń
  5. Dużo zdrowia,szczęścia i nieustającej weny twórczej na ten nowy Rok Ci zyczę !!

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne kolczyki na pożegnanie starego roku... Dziękuję za życzenia i przesyłam życzenia dla Ciebie, wszystkiego wspaniałego, zdrowia , zdrowia, zdrowia, wielu pomysłów czasu i siły na ich realizację. Pozdrawiam;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne kolczyki!
    Wszystkiego co najlepsze w nadchodzącym roku - niech Ci zdrowie dopisuje, a wena twórcza nie opuszcza :).

    OdpowiedzUsuń
  9. Kolczyki prześliczne!
    Postanowienia noworoczne...a po co sobie dodatkowe wyrzuty sumienia dokładać;)
    Zdrówka i wszelkiej pomyślności w Nowym Roku życzę! Niech się darzy!

    OdpowiedzUsuń
  10. Szczęśliwego nowego :) I zdrówka :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Szczęśliwego Nowego Roku!!!

    OdpowiedzUsuń
  12. NO CUDNE SĄ!!!! NIE CHORUJ KOCHANA, NIE DAJ SIĘ , GŁOWA DO GÓRY, nawet jeśli ktoś tak ma NOS zadarty do góry , to pomyśl, czy ten ktoś potrafi tyle co ty????? i życz mu wszystkiego dobrego...niech tam!
    Dla Ciebie mnóstwa weny twórczej i zdrówka w NOWYM ROCZKU!!!!

    OdpowiedzUsuń
  13. Wszystkiego dobrego w Nowym Roku ! :D I duuużo zdrowia!

    OdpowiedzUsuń
  14. Życzę wszystkiego najlepszego w Nowym Roku :) Oby udało się jednak zrealizować wszystkie noworoczne postanowienia :)

    OdpowiedzUsuń
  15. W takim razie na Nowy Rok życzę dużo zdrowia.

    OdpowiedzUsuń
  16. Wszystkiego Dobrego w Nowym Roku!

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja też życzę Ci wszystkiego dobrego w Nowym Roku.

    OdpowiedzUsuń
  18. To ja Ci ogromu zdrówka życzę. Niech ta choroba sobie od Ciebie pójdzie precz. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  19. wiesz dobrze, jak bardzo lubię Twoje prace, ale te dzisiejsze są na prawdę wyjątkowe! <3

    (zapraszam do głosowania na mnie w konkursie Blog Roku 2011 - SMS o treści J00125 na numer 7122)

    OdpowiedzUsuń

dziękuję za każde słowo :-)