piątek, 13 stycznia 2012

czas przypomnieć o sobie

Jak na razie moje postanowienia na 2012r muszą poczekać :))

Dziękuję Wam za komentarze z życzeniami. Melduję, że czuję się lepiej :-))


Pokażę Wam kilka nowych prac. W dwie zostałam wmanewrowana przez moją córeczkę, a pozostałe powstały dla mnie i dla mojej, nie do końca wypełnionej, szkatułki :)


no i kot się załapał  ;-))
Lalki uszyłam według tego samego wzoru - zaproponowanego przez UNICEF. Pieniądze zebrane ze sprzedaży lalek zasilą konto UNICEF, które zostaną przekazane na zakup szczepionek dla dzieci z Sierra Leone.
Może nie wiecie, ale każdego roku w Sierra Leone ponad 1,5 mln dzieci umiera z powodu chorób, którym można zapobiec stosując szczepionki. Dlatego UNICEF zamierza objąć programem szczepień wszystkie dzieci w tym kraju.

Projekt edukacyjny "Wszystkie kolory świata" jest organizowany przez Polski Komitet Narodowy UNICEF.

Szkoda, że tak mało się dzieje dla dzieci w naszym kraju.... ale ja wierzę, że każdy dobry gest z naszej strony będzie powielany przez innych... i ludzie będą dla siebie lepsi.


wisior

i kolczyki :-)

życzę Wam udanego weekendu :))

10 komentarzy:

  1. Kobieto - jesteś wielka - piękna sprawa!

    Przy okazji zapraszam do siebie na wymiankę

    http://prezentowisko.blogspot.com/2012/01/wymianka-z-sentencja-w-tle.html

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne prace i super cel. Masz wielkie serce - Pani Niteczka

    OdpowiedzUsuń
  3. śliczności ^^ szczególnie ta pierwsza laleczka :)

    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. japońska lala to mój faworyt, uwielbiam takie klimaty, te rumiane policzki, te wąziutkie oczęta Niko jestem zachwycona

    OdpowiedzUsuń
  5. jak zawsze piękności. Pozdrawiam;)

    OdpowiedzUsuń
  6. wielkie dzięki Dziewczyny :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Lalki, wisior i kolczyki śliczne :) jak zwykle zresztą :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie słyszałam o takiej akcji ale się zainteresuję. Lalki super! I sutasz do szkatułki piękny:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Lalusię piękne i wisiory piękne!

    OdpowiedzUsuń
  10. Lalki przepiękne !!! Też chciałabym tak umieć szyć ;)!!!

    OdpowiedzUsuń

dziękuję za każde słowo :-)