niedziela, 11 marca 2012

choroba mnie połamała

...ale jak to mawiają: "złego licho nie bierze" to jestem

Wciąż sobie ćwiczę sutaszową sztukę...a choroba mi tego nie ułatwia. Wczoraj nawet usiąść nie potrafiłam. Dzieci stanęły na wysokości zadania :) ugotowały obiad :) zrobiły kolację i co chwilę pytały czy czegoś mi nie trzeba :) aż by się chciało powiedzieć: jak to cudnie chorować ;-D

Pokażę Wam dzisiaj co udało mi się zrobić w ostatnich dniach



po zdjęciach widzę nad czym muszę popracować...ale nic mnie nie "ciśnie" więc sobie próbuję dalej :))

coś mi się wydaje, że wielkanocnego nastroju to raczej tu nie będzie :)))

15 komentarzy:

  1. piekne!
    powrotu do zdrowia zycze i pozdrawiam
    B.

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne Ci te sutasze wychodzą! Ja osobiście uważam, że są idealne, ale Ty wiesz lepiej ;)).
    Szybkiego powrotu do zdrowia życzę!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję Frasiu :)) jeszcze daleka droga przede mną :)

      Usuń
  3. ja nie wiem czemu Ty marudzisz!? :) Twój sutasz jest idealny :) wisiory wyglądają zjawiskowo :) życzę dużo zdrówka :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak dla mnie sa śliczne :) Zwłaszcza ten drugi jest bardzo ciekawy, może przez te kamienie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Wprawiasz się, coraz piękniejsze te Twoje sutaszowe wytwory:-)

    OdpowiedzUsuń
  6. JASNE DZIEWCZYNY , MACIE RACJĘ....ONA MARUDZI , ALE WEŹMY TO ZGAŃMY NA KARB TEJ CHOROBY......cudnie to wykonujesz.....a ten buraczkowo-czarny to cacko!!!!!
    wszystkie są śliczne!!!!
    KURUJ się...i życzę nowych pomysłów.

    OdpowiedzUsuń
  7. Przepiękne zawieszki, zwłaszcza druga.
    I życzę szybkiego powrotu do zdrowia :)

    OdpowiedzUsuń
  8. myślę, ze jesteś wobec siebie nazbyt krytyczna! piękne twory, szczególnie podoba mi się drugi wzór,
    no i życzą szybkiego powrotu do zdrowia, ja od soboty leżę jak kłoda i wcale mi się to chorowanie nie podoba...
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Wszystkie są piękne ale najbardziej podoba mi się pierwszy wisior. Doskonałe wykonanie i świetne połączenie kolorów. Cudo!

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudowne są, takie magiczne:) Dodałam do ulubionych i będę tu zaglądać:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękna bizuteria, dla mnie idealne.

    OdpowiedzUsuń
  12. to się nazywa sztuka i talent
    buziaki :)

    OdpowiedzUsuń

dziękuję za każde słowo :-)