wtorek, 20 marca 2012

i kolczyki do kompletu :)

tak sobie powoli szyję :) i uszyłam jeszcze jeden wisior w podobnym do poprzedniego stylu a potem dorzuciłam kolczyki :)

ufff :)) i chyba czas odpocząć od tego złotego koloru :)) mam ochotę na jakieś czernie :)

serdecznie Wam dziękuję za odwiedziny i fajowe komentarze :-)

nowe Obserwatorki serdecznie witam w moich skromnych progach :-)

Serdecznie zapraszam do odwiedzenia bloga Agaty :-)Agata dopiero zaczęła prowadzić blog, ale miłe dla oka to początki

34 komentarze:

  1. Sutasz Dominiko w Twoim wykonaniu zachwycający ...gustownie dobrane kolory ... starannie wykonane i piękna forma :)
    Bardzo dziękuje za wzmiankę o moim raczkującym blogu ... :) pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :)) cała przyjemność po mojej stronie :)))
      i dziękuję :))

      Usuń
  2. Przepięknie wychodzą Ci te Twoje sutasze!
    Czernie z pewnością będą bardzo eleganckie, ale może skusisz się też na coś bardziej wiosennego i radosnego? ;)). Uściski :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne sutaszki! Pozdrawiam;)

    OdpowiedzUsuń
  4. cos wspanialego! Mnie najbardziej odpowiada ten jasniejszy komplet, naprawde piekny!
    sciskam
    B.

    OdpowiedzUsuń
  5. Odpowiedzi
    1. :))) cieszę się, że Ci się podobają

      Usuń
  6. Widząc sutaszowe prace zawsze jestem pełna podziwu. Są niezwykle efektowne, to trzeba przyznać. I po prostu przepiękne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jakie to miłe :))) ach...już zapomniałam jaką przyjemność sprawia prowadzenie bloga :))

      Usuń
  7. Bardzo ładne, piękne rzeczy tworzysz. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :)) dzięki

      Twoim pracom też nic nie brakuje :)) są superowe

      Usuń
  8. Urocze, piękne, śliczne, kobiece itd. :) pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiam brązy i jeszcze w tak cudnej oprawie:)REWELACJA!!!

    OdpowiedzUsuń
  10. ależ śliczności, bardzo podobają mi się te lśniące złotem ozdóbki...

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękna kolorystyka i wykonanie, cieszę się że tu trafiłam. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wielkie dziękuję :)) ogromnie się cieszę że dołączyłaś :)) lecę do Ciebie pooglądać :))

      Usuń
  12. O matko! Jakie cuda! Ależ Ty zdolna jesteś :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. Jaj pomalowanych w najskrytsze marzenia.
    Bab smacznych i słodkich jak miód.
    Zajęcy hasających po ogródkach Waszej wyobraźni.
    Mokrego od wrażeń śmigusa dyngusa...
    Wszystkiego dobrego, pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękne i takie równiutkie, patrzę zachwycona:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Jakież to piękne!!! Niesamowite...

    OdpowiedzUsuń
  16. To jest to co Tygryski lubią najbardziej :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękne są te prace, zazdroszczę tej umiejetności

    OdpowiedzUsuń

dziękuję za każde słowo :-)