poniedziałek, 14 maja 2012

bransoletka i wisior w ładniejszej odsłonie ;-))

Witajcie :)) 
wybaczcie proszę, że nie jestem już tak częstym gościem na Waszych blogach. Część Waszych prac mam przyjemność podziwiać na facebook'u, ale ogromnie żałuję, że nie potrafię wygospodarować czasu na to aby zaglądać na Wasze blogi...Szyję do późnej nocy i padam ze zmęczenia.

Oto 3 moje prace w różnych odsłonach. 

moja przyjaciółka Anita :-) uważam, że te kolory idealnie do Niej pasują :-)
Zdjęcie wykonał Jej mąż Jakub :-)

Bransoletka, której właścicielką została przefajna Beata :-) którą serdecznie pozdrawiam :-)

robocze zdjęcie (nocne)


a tu w trakcie...

a do tych kolców będzie bransoletka ;-) nie ma to jak zaczynać od końca :-) kolczyki mały być maleńkie i proste w swej formie więc i wzór mało skomplikowany

Agato, serdecznie dziękuję za wyróżnienie :-)) 

14 komentarzy:

  1. Zrobiłaś cudeńka!
    A przyjaciółka wygląda bardzo zmysłowo :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Zazdroszczę Beacie :D Przepiękna bransoletka! Aż ciężko oderwać od niej oczy...

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudowne prace, przepiękne, bardzo efektowne.
    Pozdrawiam;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wspaniałe prace !! Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. świetne :) zgadzam się idealnie pasują do modelki :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale cuda, piękne prace tworzysz.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  7. aleś się sutaszowo rozszalała! podziwiam cierpliwość i nakład pracy :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Moniko z braku czasu dawno mnie tu nie było,
    może to i dobrze ponieważ widzę ogromne postępy w tej trudnej sztuce
    Twój sutasz jest REWELACYJNE !!!
    Zaraz nadrobię zaległości i przejdę do starszych postów :)
    BRAWO !!!
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Wisior przepiękny...Nie wyglądał na tak dużą pracę, póki nie zobaczyłam go "w użyciu" :)Myślę, że jego uroda uzupełnia się z urodą właścicielki :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Jestem pod ogromnym wrażeniem :) piękne!

    OdpowiedzUsuń
  11. Pierwszy naszyjnik zwala z nóg :)

    OdpowiedzUsuń

dziękuję za każde słowo :-)