sobota, 7 lipca 2012

dla dzieci :-))

Witajcie :-) 
wraz z moimi Przyjaciółmi z pracy zorganizowałam aukcję na rzecz Domu Dziecka w Zabrzu.
Pokażę Wam prace, które przygotowałam na tę okazję.


Tę lalkę uszyła moja koleżanka Asia :-)









Gdybyście miały ochotę obejrzeć resztę prac, które można nabyć w ramach aukcji to serdecznie zapraszam do odwiedzenia strony https://www.facebook.com/BoWszystkieDzieciNaszeSa

Zapraszam również do wzięcia udziału w aukcji :-))

Pozdrawiam Wszystkich zaglądających na mój blog, oraz serdecznie witam nowych Obserwatorów :-))

16 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Tuome, dziękuję że zajrzałaś :)) ciepło pozdrawiam :)

      Usuń
  2. Śliczne te lale i w dodatku powtsały w tak szczytnym celu.. I love that one with green hair :) sa cudne :)
    Pozdrawiam,

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zielona była pierwsza :))

      Angela dziękuję :))

      Usuń
  3. Jesteście mega wielcy i mega zdolni! Fajna z Was banda :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kasiu, dziękuję za wsparcie :)) i miłe słowa :))

      ściskam i pozdrawiam

      Usuń
  4. cudowna akcja i cudowne lale
    buciki, torebisie i te szalone kolory włosów :) zachwycam się nimi

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję Naparstku :))


      ciepłe pozdrowienia przesyłam :-))))))

      Usuń
  5. Nikuś,jesteś aniołem! Nie dość,że mega zdolnym to jeszcze z ogromnym sercem!
    Wszystkie lale są piękne! Życzę Wam powodzenia,bo cel szczytny.
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Agu :)) jak zwykle dodajesz mi więcej niż mi się należy :))

      Dziękuję :*

      Usuń
  6. Wspaniałości, a każda piękność bardziej urokliwa od poprzedniej, banda na medal z WAS!!! pzdr - Asia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Asiu, dziękuję za odwiedziny i miłe słowa.

      PS smakowity ten Wasz blog :)

      Usuń
  7. Piękne prace i szczytny cel! :) Oby się udało zebrać, jak najwięcej!

    OdpowiedzUsuń
  8. Jestem tu nowa.. i..zachwycona! Jakie cuda tworzysz!! No i ze dla dzieciakow..to lubie najbardziej:) Pozdrawiam, bede zagladac jesli pozwolisz ;)) Anka

    OdpowiedzUsuń

dziękuję za każde słowo :-)